Gå til innhold

kjønnsopprasjon

Gjest gutten som føler seg som ei jente

Anbefalte innlegg

Gjest gutten som føler seg som ei jente

hei :) jeg er en gutt på 17 år som lurer på om jeg skal ta kjønnsopprasjon, fordi jeg føler at jeg ei jente inni meg, om natta når jeg såver føler jeg at jeg må bruker bind å bh å truse for å føle at jeg er trygg når jeg såver, jeg tenker hele tida på at jeg skal ta kjønnsopprasjon men jeg vet ikke helt om jeg tør å si det til mine foreldre o.s.v eller til mine venner ... er lit skeptisk på om jeg får en sånt syn på at jeg ar gal å sprø som dem tenker helle tida for at jeg bruker bher med t-sjorter inni å truseinleg i dame trusa mi o.s.v kan du gji et forslag på ka jeg skal gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323781-kj%C3%B8nnsopprasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før du i det hele tatt kan tenke på å ta en slik operasjon, så må du gjennom en god del samtaler med psykiater.

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen (som har taushetsplikt) og fortelle hvordan du føler det og at du ønsker henvisning til en psykiater som har erfaring med transseksuelle.

Det å ta en slik operasjon er ikke noe man skal ta lett på, men det er også livreddende for dem som faktisk er "feil" kjønn.

Jeg kjenner selv en gutt som nå har blitt jente, og hun har det kjempegodt etter operasjonen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323781-kj%C3%B8nnsopprasjon/#findComment-2689915
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...