Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Har hatt 3 ICSI forsøk,men alle har gått i vasken.

Har gått til fotsoneterapaut/ reflexolog, tatt omega-3,e-vitamin og multivitamin,men ingenting ser ut til å hjelpe.

Er,i følge legene, frisk og i en "go" fruktbar alder.Er 23 år.

Men min mann har hatt kreft og er derfor steril. Vi har brukt nedfrossen sæd og forsøkene har vi tatt ved RiT.

Da jeg var 19 år hadde jeg kjønsvorter,men ble behandlet så de er helt borte nå.

Hadde også klamydia, men det er også borte.

Kan dette spille inn på at eggene ikke fester seg?

Eggene deler seg fint og de ser flotte ut når de blir satt tilbake,men de fester seg ikke.

Kan det spille inn at min mann var syk da sædcellene ble frosset ned?

Har kun 2 sjanser igjen og da er det tomt. De har nemlig brukt 2 strå hver gang,og nå er det kun 4 stk igjen.

Begynner å få litt panikk.

Jobber i en fotobutikk der jeg styrer minilaben,og er da i nærheten av kjemi- kjemilukt hver dag, Kan dette spille inn på at eggene ikke fester seg,og der det mulig å sjekke kroppen for om en har blitt utsatt for for mye kjemi?

er veldig takknemlig for svar da dette begynner å bli veldig tøft.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32385-3-icsi-fors%C3%B8k-negresultat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

De to nevnte infeksjoner har ikke betydning for at det ikke blir graviditet. Din jobbsituasjon er også uten betydning. Man har ikke mulighet for å sjekke kroppen som du antyder.

Snakk evt ved avdelingen for barnløshet om noe bør sjekkes før neste forsøk? Ultralyd av livmor, titt inn i livmoren (hysteroskopi). Men det er stor sannsynlighet for at man ikke anser det som nødvendig.

I en naturlig situasjon er det jo mange som må bruke mye mer enn 3 ganger (måneder) for å til en graviditet, slik er det vel også med dere. Når eggene deler seg er det tegn på at egg og sædceller er i orden. Vi får håpe det lykkes en av de neste ganger. Jeg forstår hvordan dere føler det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...