Gå til innhold

Overgangsalderen - langvarige blødninger

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten husmor

Hadde sisten mens 28.oktober 2008 (varighet 21 dager), etterfulgt av ubetydelige hetetokter. Den 4 januar 2009 hadde jeg noen dager med rødbrun utflod også en del friskt blod i rundt 2 uker. Så hadde jeg tre/fire dager med rødbrun utflod igjen, og siden har jeg hatt til dels krafitge blødninger de gangene jeg har vært på toalettet. Føler meg ellers i brukbar form. Jeg hverken røyker eller drikker og trener regelmessig. Har forøvrig tre barn på 31, 29 og 19 år. Går også på Albyl-E 75mg og Simvastatin Actavis 20mg på grunn av arvelig høyt kolesterol. Virker mine blødninger normale? Eller bør jeg søke hjelp hos legen? Er til tider derimot også veldig svimmel, og har et lett trykk fremst i hodet. Hva kan dette være? Har det noe med overgansalderen å gjøre?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...