Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har skrevet før ang. blødninger. Jeg fikk en 3 mnd. kur med provera. Er nå 9 dager siden jeg tok nr. 12, og skal begynne på neste omgang den 7. august.Når kommer neste blødning. Blir det før neste tabl.periode?? Føler meg veldig premenstruell. Hvis den kommer nærmeste uka, blir den da borte når jeg starter med provera igjen?? Takknemlig for svar. Begynner å lure på om blødningene skyltes vann i eggleder, og at jeg heller burde ha antibiotika for betennelse der. Har jamt en grad over i feber, og over et år hatt smerter ved samleie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32390-provera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Nå husker jeg ikke din forhistorie med alder osv. Vanligvis vil man få blødning to dager etter siste provera (tablett nr 12). Det krever imidlertid at du selv produserer østrogen. Hvis det er stoppet opp, f.eks, ved overgangsalderen, så vil det ikke bli blødning.

Jeg husker ikke hvordan det var med vann i eggleder hos deg. Om det var noe som forsvant igjen?

For å få rett svar må du nok legge hele sykehistorien, din alder osv. inn som nytt spørsmål. Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32390-provera/#findComment-127194
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...