Gå til innhold

BV og klamydia.

Anbefalte innlegg

AndreL1365381208

Hei.

Jeg har vært i et fast forhold i snart 1 år, for 2 uker siden begynte det å svi og klø veldig etter sex. Dette gikk ikke over så dro til gynekolog for en uke siden, han tok prøver nedentil og jeg fikk behandling for Baktriell vaginose og uretritt,( som kunne kommet etter en klamydia infeksjon), jeg ble så paff så jeg fikk ikke med meg alt han sa. Hva er egentlig uretritt? hvis det har kommet fra klamydia ville ikke jeg testet positvt tidligere?

Vil jeg bli kvitt det etter behandlig? Og burde jeg kontakte de 3 jeg har hatt sex med før min nåværende partner?

Etter å ha lest litt om div på nettet, har jeg blitt litt nervøs for at jeg har en bekkeninfeksjon, har ofte smerter nederst i mage og rygg, ofte føles det som små stikking nederst i magen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323930-bv-og-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...