Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går kveld sto jeg på badet, og la plutselig merke til at det var et hull i taket. Da jeg så nærmere etter fant jeg ut at det var plassert et skjult kamera der!! Jeg lette etter og fant enda flere kamera rundt i flere rom i huset. Jeg konfronterte min mann med det, og han innrømmet at han hadde satt de ut fordi håpet å få se at jeg onanerte! Hadde visst begynt for et par år siden, og satt ut flere og flere kamera etter hvert. Han skjønte at det var galt, men det ble en besettelse.

Jeg er i sjokk, jeg fatter bare ikke at det går an. Snille mannen min, som jeg har kjent i mange år og som jeg vet elsker meg over alt på jord - gjør dette??

Jeg føler meg bare så avkledd og helt naken, og innvadert. Han har kunnet seg meg i badekaret, i dusjen, på do, i stuen, overalt. Han har til og med oppfordret meg til å ta flere bad, noe så hyggelig tenkte jeg. Men det var jo fordi han ville se på meg!

Hva i all verden gjør vi nå? Jeg vil ikke gå fra ham, men føler at jeg ikke kjenner ham akkura nå. Jeg vet at han kan fantasere om dette, men hadde jo aldri trodd det ville bli iverksatt overfor meg.

Jeg opplever at vi har et fint sex og samliv, har bare blitt bedre med årene.

Nei, jeg er er helt rådløs, og klarer ikke å snakke med noen om dette heller. Jeg vil ikke at noen skal vite dette om mannen min.

Jeg har vært på gråten i hele dag, måtte bare gå hjem fra jobb.

Alt ordner seg, det er mitt motto, men akkurat nå litt vanskelig å se.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323974-sjokkerende-oppdagelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Isis222

13

• BMS!

12

• Bookworm

10

• tonie

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest vet ikke om jeg hadde taklet det, nei

En annen ting er de dere har hatt besøk av da, som også har benyttet toalettet. Det er jo direkte ulovlig det han har gjort.

Jeg hadde krevd å få tilgang til alle filer om de er lagret på data, tape, eller hva det måtte være, og slettet hele sulamitten.

Seriøst? Og du er ikke sikker på om du skal gå fra ham?? Øh, skulle vel ikke være så mye å lure på dette, skulle jeg mene. Han er jo helt syk jo!!

Ja, det er sykt. Jeg tror ikke jeg går fra ham, men akkurat nå er jeg jo egentlig helt i sjokk, så jeg er ikke akkurat rasjonell i tankegangen.

Annonse

Fy flate, nei her hadde jeg blitt snerpete ja, pakket og reist, rett og slett.

Dette hadde jeg hatt problemer med. Overvåket våre gjester, hele vårt liv på film, nei, ærlig talt. Dette kan han faktisk komme i fengsel for, så om du syns det er så greit at han har overvåket din bestevenninne når hun sitter på do hos dere, så er det ikke sikkert hun gjør det, og kan med full rett anmelde han.

Gud så guffent.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke håper jeg kjenner dere nå, og han har sett på meg på do hos dere.

Grøss

En annen ting er de dere har hatt besøk av da, som også har benyttet toalettet. Det er jo direkte ulovlig det han har gjort.

Jeg hadde krevd å få tilgang til alle filer om de er lagret på data, tape, eller hva det måtte være, og slettet hele sulamitten.

Det er jo ikke det han vil, se på andre på do. Han ville se meg, og ikke når jeg gikk på do akkurat. Han tok ikke opp, sier han i hvert fall. Han gikk kun inn for å se når han visste jeg skulle dusje eller lignende. Men ikke vet jeg da, er jo litt som utroskap tenker jeg. Man sier det man kan for at det skal høre mer ufarlig ut enn det er.

Fy flate, nei her hadde jeg blitt snerpete ja, pakket og reist, rett og slett.

Dette hadde jeg hatt problemer med. Overvåket våre gjester, hele vårt liv på film, nei, ærlig talt. Dette kan han faktisk komme i fengsel for, så om du syns det er så greit at han har overvåket din bestevenninne når hun sitter på do hos dere, så er det ikke sikkert hun gjør det, og kan med full rett anmelde han.

Gud så guffent.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke håper jeg kjenner dere nå, og han har sett på meg på do hos dere.

Grøss

Han er ikke interessert i å se folk gå på do. Han har ifølge det han sier ikke tatt opp noe, kun sett på meg på direkten. Han er ikke interessert i å se på andre, da måttet han sittet ved pc'en hele tiden mens besøkende evt var her. Og det gjør han ikke.

Mannen har montert flere skjulte kameraer der de bor, for å filme henne i tilfelle hun onanerer - finnes det noen grunn til å bli hos denne mannen?

Han er fantastisk på alle måter ellers, det er derfor jeg er helt sjokkert over å oppdage denne siden av ham.

Han er ikke interessert i å se folk gå på do. Han har ifølge det han sier ikke tatt opp noe, kun sett på meg på direkten. Han er ikke interessert i å se på andre, da måttet han sittet ved pc'en hele tiden mens besøkende evt var her. Og det gjør han ikke.

Så du stoler på denne mannen som i skjul har filmet deg?

Det er jo ikke det han vil, se på andre på do. Han ville se meg, og ikke når jeg gikk på do akkurat. Han tok ikke opp, sier han i hvert fall. Han gikk kun inn for å se når han visste jeg skulle dusje eller lignende. Men ikke vet jeg da, er jo litt som utroskap tenker jeg. Man sier det man kan for at det skal høre mer ufarlig ut enn det er.

Med kamraene der har han uansett gjort noe ulovlig, å en mann som setter opp kameraer i huset, skjult for sin kjære, ville jeg ikke trodd ett sekund på. Uansett, den retten har han ikke lenger fortjent.

Ulovlig å overvåke, og han har kunnet gjort det, om han har eller ikke, vites ikke, men det er like ulovlig uansett.

Vennlig hilsen

Annonse

ja, ikke sant, mitt poeng akuratt.

HVA han sier, er vel rimelig uintresangt, han har mistet den retten når han hang opp kamrar.

Han er jo ikke ærligheten selv, det var jo ikke sånn at han sto frem akuratt, det var jo at han ble fersket.

GUSJ, og æsj.

Gjest xbellax

Å gå på dagen er å handle før en har tenkt seg om.

Trenger virkelig ikke tenke så mye på dette her faktisk. At forholdet kan jobbes med er alltid en mulighet, så sant vedk skaffer seg hjelp. Men å leve i samme hus som ham "akkurat nå"? Aldri i livet. Det der er et så gigantisk tillitsbrudd at jeg hadde trengt å være alene.

ja, ikke sant, mitt poeng akuratt.

HVA han sier, er vel rimelig uintresangt, han har mistet den retten når han hang opp kamrar.

Han er jo ikke ærligheten selv, det var jo ikke sånn at han sto frem akuratt, det var jo at han ble fersket.

GUSJ, og æsj.

Jeg hadde ikke stolt et sekund på noen som helst forklaringer fra denne mannen...

Jeg vet ikke hva jeg gjør. Dette er en veldig veldig negativ side ved ham, men han har jo tusen gode sider.

Vi har et godt liv med barn og hus osv osv.... Jeg har vært skilt før og det er IKKE et lettere alternativ enn å bli, det vet jeg.

Men, om jeg klarer å like ham igjen er en annen ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...