Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Isis222

13

• BMS!

12

• Bookworm

10

• tonie

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest hu med mannen

Ha ha, jeg visste noen kom til å tro at dette var et tulleinnlegg og fra meg.. :-)

Hadde tenkt å svare før jeg så dette også. Jeg gidder ikke ta stilling til om dette er en ekte problemstilling eller ikke, for det er uansett noe som kan ha skjedd.

Dessverre er det en del mannfolk som tilsynelatende er helt perfekte, men de er helt tankeløse og styrt av sexlysten på noen områder. Jeg tror jeg er sammen med en samler og du har en kikker.. Må si at jeg også er fornøyd med min mann på alle måter, og det gjør slike ting ekstra vanskelig.. det er ikke bare å gå..

Vil tro dette er kjente problemområder som familieterapeuter har blitt godt kjent med etter internett gjorde alt dette enda lettere tilgjengelig.

Jeg ville ikke stolt på at bilder/filmer ikke var lagret. I verste fall kan de ligge på nettet på kikker-forum der det byttes bilder og film.

Gjest hu med mannen

Det minner veldig om tråden i går, synes jeg. Hun her er også merkelig rolig i forhold til det helt vanvittige som har skjedd.

Jeg er ikke trådstarter, men ser at det er noen som tror det. Svarer likevel, da jeg kjenner meg igjen i problemstillingen.

Går an å summe seg litt før en skriver. I hvertfall gjør jeg det. Ikke alle er hysteriske og dumper mannfolka sine så fort som en del på dol legger opp til. Går an å være rolig utad og at det raser innvendig. Når en har jobb, hus og barn kan en ikke bare legge seg ned og hylgrine, drite i jobb, barn og hus og kaste mannen på dør uten grundig overveielse. En må veie for og i mot. Selv om det virker som en ber om råd så er en kanskje mer ute etter å skrive for å analysere og da har en kanskje lagt av seg noe av den verste affekten. Helt utrolig hvor heksejakt eller "trolljakt" det er her i blant. Hva håper dere på? Medalje for å avsløre noen? Lite fristende å lufte problemstillinger om en er av typen som bryr seg om sidediskusjon av typen: "er dette reellt" bla bla...

Jeg er ikke trådstarter, men ser at det er noen som tror det. Svarer likevel, da jeg kjenner meg igjen i problemstillingen.

Går an å summe seg litt før en skriver. I hvertfall gjør jeg det. Ikke alle er hysteriske og dumper mannfolka sine så fort som en del på dol legger opp til. Går an å være rolig utad og at det raser innvendig. Når en har jobb, hus og barn kan en ikke bare legge seg ned og hylgrine, drite i jobb, barn og hus og kaste mannen på dør uten grundig overveielse. En må veie for og i mot. Selv om det virker som en ber om råd så er en kanskje mer ute etter å skrive for å analysere og da har en kanskje lagt av seg noe av den verste affekten. Helt utrolig hvor heksejakt eller "trolljakt" det er her i blant. Hva håper dere på? Medalje for å avsløre noen? Lite fristende å lufte problemstillinger om en er av typen som bryr seg om sidediskusjon av typen: "er dette reellt" bla bla...

Vi er vel bare lei av å bli lurt. Det skjer med jevne mellomrom her inne at folk poster vanvittige historier som viser seg å være bare oppspinn.Det er litt kjipt etterpå for de som har lagt ned masse energi i å svare på tullet. Noen ganger er det ikke godt å vite hva man skal tro. Sånn er det i dette tilfellet. Slikt skjer jo liksom bare på film. Skal vi bare ta alt for god fisk, mener du?:)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Men du kan da ikke mene at (hvis dette er sant da) ikke er alvorlig? Se på sak da, ikke hva dol'erne "vanligvis svarer"...

Generelt- og også nå- så mener jeg man _først_ må få alle fakta på bordet (så godt det lar seg gjøre).

Når man vet omfanget av saken, er man bedre i stand til å vurdere alvorlighetsgraden.

Så skal man tenke seg om- og deretter tar man et valg.

Når mann har overvåket barn, eller i alle fall lagt til rette for at det kunne gjøres, da syns jeg ikke å late som ingenting er greit.

Tråden din fra i går, har jeg ikke lest engang, vet ikke om jeg orker etter denne, om det er i samme gata.

Vi er vel bare lei av å bli lurt. Det skjer med jevne mellomrom her inne at folk poster vanvittige historier som viser seg å være bare oppspinn.Det er litt kjipt etterpå for de som har lagt ned masse energi i å svare på tullet. Noen ganger er det ikke godt å vite hva man skal tro. Sånn er det i dette tilfellet. Slikt skjer jo liksom bare på film. Skal vi bare ta alt for god fisk, mener du?:)

Husker du den historien fra 03, som politiet og barnevern satt inn utrolige ressurser basert på nettbrat på "mammanett" eller noe (jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke hva det heter, men leste om det i avisen), om en dame som ble misshandlet og barna ble misshandlet, så hadde verken dama som skrev, verken mann eller barn..... Takk og lov, men hun ble stilt for retten husker jeg.

Husker du den historien fra 03, som politiet og barnevern satt inn utrolige ressurser basert på nettbrat på "mammanett" eller noe (jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke hva det heter, men leste om det i avisen), om en dame som ble misshandlet og barna ble misshandlet, så hadde verken dama som skrev, verken mann eller barn..... Takk og lov, men hun ble stilt for retten husker jeg.

Det har jeg ikk fått med meg, men jeg husker jo Thale som skrev her inne og som stjal bilder av andres barn og sa det var hennes.

Gjest hu med mannen

Jeg er veldig i tvil om denne historia selv! Og jeg skjønner at folk ikke tror på min historie også. Jeg har også gått på limpinnen og gitt råd ved trolleinnlegg og vet det er irriterende.

Men sånn er livet..Folk juger irl også. Jeg har ingen intensjon om å være noen indikator for sannhet og usannhet, historiene er jo interessante og gir rom for diskusjon og refleksjon uansett.

(Nå var det sikkert mange som leste mellom linjene her at dette var en innrømmelse om at min historie var oppspinn. Blir nesten paranoid selv av alle konspirasjonsteoriene her).

Selv om en del syns historier om stjeling og samling av bilder og oppsetting av webcamera er helt utrolig så forekommer slikt bare mer og mer. Før i tida kikket mannfolka gjennom nøkkelhullet om de hadde kikkerinteressen og om de likte bilder av brystfagre damer så latet de som de tok bilde mens damene smilte, mens så siktet de lengre ned. Forskjellen er at teknologien gjør det så lett og så spennende at det tar vel helt overhånd for enkelte. Så selv om denne sjokkerende oppdagelsen eventuelt er en oppdiktet historie så tror jeg på at slik forekommer og at det vil bli bare mer og mer av det i tiden som kommer.

Annonse

Dette er ikke tull, synes det er rart at dere tror man sitter og lyver om noe sånt. Men så er jeg lite på slike forum da. Å selge til Allers er ikke aktuelt nei, men takk for tips.

Jeg synes dere er farlig bastante her inne, er enig med Sjøstjerne og BMS om at det var da voldsomt til oppfordringer om å dumpe ham på dagen.

Det kommer jeg ikke til å gjøre, men avtale med samlivsterapeut skal jeg ordne i morgen, så får vi se hva som kommer ut av det. Jeg skal sjekke pc'en, mannen min er bortreist for tiden så jeg har god tid til det.

Takk for alle innspill, setter stor pris på de. :-)

Dette er ikke tull, synes det er rart at dere tror man sitter og lyver om noe sånt. Men så er jeg lite på slike forum da. Å selge til Allers er ikke aktuelt nei, men takk for tips.

Jeg synes dere er farlig bastante her inne, er enig med Sjøstjerne og BMS om at det var da voldsomt til oppfordringer om å dumpe ham på dagen.

Det kommer jeg ikke til å gjøre, men avtale med samlivsterapeut skal jeg ordne i morgen, så får vi se hva som kommer ut av det. Jeg skal sjekke pc'en, mannen min er bortreist for tiden så jeg har god tid til det.

Bare for å ha det på det tørre, ville jeg nok dumpet han, om ikke permanent så ville jeg ut noen dager, fått terapi, og sett hvor langt dette stikker.

Sjøstjerne derimot ville blitt boende, det ville ikke jeg, hadde tatt med sønnen min på hotell på timen, så ville jeg tatt det hele derfra.

Vennlig hilsen og lykke til

Gjest sjøstjerna

Bare for å ha det på det tørre, ville jeg nok dumpet han, om ikke permanent så ville jeg ut noen dager, fått terapi, og sett hvor langt dette stikker.

Sjøstjerne derimot ville blitt boende, det ville ikke jeg, hadde tatt med sønnen min på hotell på timen, så ville jeg tatt det hele derfra.

Vennlig hilsen og lykke til

He-he

Godt å vite at du vet bedre enn meg hva jeg vil gjøre og ikke. ;-)

Gjest sjøstjerna

Lykke til- uansett hva dere ender opp med. :-)

He-he

Godt å vite at du vet bedre enn meg hva jeg vil gjøre og ikke. ;-)

Nei, det vet jeg selvsagt ikke.

Men jeg ville reist til alle fakta var på bordet, og om jeg skal ta deg på ordet, ville du syns det var overilt å reise før alle fakta kom frem, og at man da kunne vurdere det.

Jeg sa bare at våre to svar var forskjellig.

Det er sant, men så hender det at folk skriver sanne historier som som blir beskyldt for å være oppspinn også. I grunnen like irriterende:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...