Gjest jorunn77 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Svaret er egentlig opplagt, ta en graviditetstest, men jeg spør allikevel. Jeg er 31 år og har en datter på 9 år fra før.Sluttet med p-piller for ca 2 mnd siden, og har regelmessig mens. Helt siden da har jeg hatt sex med min kjære hver eneste dag.Helt utrolig hvor mye p-pillene har dempet sexlysten for å si det slik,så jeg og min kjære er ikke lei oss for den forandringen kan du si. Nå sist fikk jeg det jeg trodde var mensen 4 dager før jeg egentlig skulle ha mens, men det varte bare i 2-3 dager (og jeg har aldri hatt så kort mens før). Er usikker på om jeg merker noen forandringer eller om det bare er det store ønsket om å være gravid som spiller meg et puss. Det er bare 2 dager siden jeg egentlig skulle hatt mensen, og det er 7 dager siden jeg hadde den "korte" blødningen. Er det stor sjans for at jeg er gravid? Blødde ikke noe da jeg var gravid sist, så jeg vet ikke hvordan slike blødninger vanligvis er. Bør jeg vente litt med å ta test for å være sikker? Jeg er redd jeg blir skuffet ved at den viser at jeg ikke er gravid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrikke67 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er vel store sjanser for at du er gravid når du har hatt sex hver dag. Det at mensen er annerledes enn vanlig styrker jo mistanken. Hvis du vanligvis har 14 dager mellom eggløsning og mensen, skulle det være tiden for å ta test nå vil jeg tro! Skjønner ikke at du klarer å vente med testingen jeg, jeg hadde ikke klart det=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/#findComment-2691810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jorunn77 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er vel store sjanser for at du er gravid når du har hatt sex hver dag. Det at mensen er annerledes enn vanlig styrker jo mistanken. Hvis du vanligvis har 14 dager mellom eggløsning og mensen, skulle det være tiden for å ta test nå vil jeg tro! Skjønner ikke at du klarer å vente med testingen jeg, jeg hadde ikke klart det=) Takk for svar.Har vært uten nett en stund:( Ok, jeg tok testen i dag. Og er som et stort spørsmålstegn. Her er greia. Jeg fikk mensen 10/1, og den var ferdig 17/1. Etter mine beregninger skulle jeg da få mensen igjen den 31/1, men den kommer i stedet 3/2 og varer i 3 dager. Dvs at jeg skulle hatt ny mens enten 24/2 eller 27/2,men den har ikke kommet. Tok test i dag (Clearblue)og den gjorde meg ennå mer forvirret. Streken for at testen har blitt utført rett kommer frem, og i feltet "Gravid - Ikke gravid" kommer det opp en tydelig vannrett strek, og en svak (eller litt av) en loddrett strek. Hva i all verden betye det??Sist jeg tok testen, etter at jeg skrev første innlegget, så kom det en tydelig vannrett strek, og det var det. Bør jeg ta en ny test eller vente noen dager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/#findComment-2704313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk for svar.Har vært uten nett en stund:( Ok, jeg tok testen i dag. Og er som et stort spørsmålstegn. Her er greia. Jeg fikk mensen 10/1, og den var ferdig 17/1. Etter mine beregninger skulle jeg da få mensen igjen den 31/1, men den kommer i stedet 3/2 og varer i 3 dager. Dvs at jeg skulle hatt ny mens enten 24/2 eller 27/2,men den har ikke kommet. Tok test i dag (Clearblue)og den gjorde meg ennå mer forvirret. Streken for at testen har blitt utført rett kommer frem, og i feltet "Gravid - Ikke gravid" kommer det opp en tydelig vannrett strek, og en svak (eller litt av) en loddrett strek. Hva i all verden betye det??Sist jeg tok testen, etter at jeg skrev første innlegget, så kom det en tydelig vannrett strek, og det var det. Bør jeg ta en ny test eller vente noen dager? ''Jeg fikk mensen 10/1, og den var ferdig 17/1. Etter mine beregninger skulle jeg da få mensen igjen den 31/1, men den kommer i stedet 3/2 og varer i 3 dager. Dvs at jeg skulle hatt ny mens enten 24/2 eller 27/2,men den har ikke kommet.'' Hm???? Har du vanligvis bare 21 dagers sykluser? Vanligvis er det ca. 28 dager fra den første dagen til neste mens første dag. Så om du fikk mensen 10/1 skulle du hatt neste mens igjen ca. 7/2 og deretter til helgen, den 7/3 om du har normale sykluser, noe jeg ikke kan se at du sier noe om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/#findComment-2704317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jorunn77 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ''Jeg fikk mensen 10/1, og den var ferdig 17/1. Etter mine beregninger skulle jeg da få mensen igjen den 31/1, men den kommer i stedet 3/2 og varer i 3 dager. Dvs at jeg skulle hatt ny mens enten 24/2 eller 27/2,men den har ikke kommet.'' Hm???? Har du vanligvis bare 21 dagers sykluser? Vanligvis er det ca. 28 dager fra den første dagen til neste mens første dag. Så om du fikk mensen 10/1 skulle du hatt neste mens igjen ca. 7/2 og deretter til helgen, den 7/3 om du har normale sykluser, noe jeg ikke kan se at du sier noe om. Litt flaut dette.Du har helt rett. Jeg har visst jobbet for lenge med storfe, og brunstobservasjoner der.For storfe har 21 dagers syklus. MEN...i går kveld på biltur ble jeg kvalm, og jeg pleier ikke å bli bilsyk når jeg sitter i framsetet. Var litt uggen i dag morgess også. Og så tenkte jeg på den siste testen jeg tok som viste en delvis loddrett strek (i tillegg til den vannrette). Så jeg kjørte rett til apoteket da det åpnet i dag, og tok testen. JEG ER GRAVID!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/#findComment-2707258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Litt flaut dette.Du har helt rett. Jeg har visst jobbet for lenge med storfe, og brunstobservasjoner der.For storfe har 21 dagers syklus. MEN...i går kveld på biltur ble jeg kvalm, og jeg pleier ikke å bli bilsyk når jeg sitter i framsetet. Var litt uggen i dag morgess også. Og så tenkte jeg på den siste testen jeg tok som viste en delvis loddrett strek (i tillegg til den vannrette). Så jeg kjørte rett til apoteket da det åpnet i dag, og tok testen. JEG ER GRAVID!!! *Hehe* Grattis da! )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/#findComment-2707263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jorunn77 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 *Hehe* Grattis da! )) Tusen takk Orket ikke å vente lenger med å ta ny test. Har vel følt meg litt vel emosjonell innimellom den siste tiden, som også har gjort at jeg har begynt å tenke på at jeg kanskje var gravid. Spennende tid fremover nå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323990-gravid-eller-innbildning/#findComment-2707265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.