Gå til innhold

Dere som har valgt å skille dere...

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert og lei frue

...da dere bestemte dere for samlivsbrudd, var dere da 100% uten følelser for mannen, eller var det fortsatt noe følelser igjen? Man blir jo knyttet til hverandre gjennom et mangeårig samliv... Når man egentlig ikke er så lykkelige sammen, og forholdet stort sett går dårlig, hvordan kan man da vite om følelser man synes å ha for den andre virkelig er kjærlighet, og ikke bare at man har følelsesmessige bånd til den andre part pga. mange delte år... Og en "man vet hva man har, men ikke hva man får" følelse...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324035-dere-som-har-valgt-%C3%A5-skille-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var helt ferdig med ham, angret aldri.

Tror mange velger å bli i et forhold fordi man vet hva man har, og det er kanskje ikke alltid så dumt å tenke sånn. Kanskje det kan hjelpe å tenke godt gjennom hvordan du ser for deg det blir uten ham i huset fremover.

Noen ganger er faktisk gresset grønnere, noen ganger ikke. Det er det bare du som vet.

Lykke til!

AneM1365380603

Jeg var samboer med eksen i 7 år. Da jeg flytta var det absolutt ingen følelser igjen. Jeg hadde tenkt gjennom sakene minst et par år før jeg flytta.

Jeg hadde ikke lyst til at forholdet skulle bedre seg, jeg fantaserte om egen leilighet, og tanken på at han fant seg en ny dame var befriende.

Jeg angret ikke i det hele tatt etterpå, og er glad jeg flytta mens vi fremdeles hadde en fin tone.

Etter noen mnd måtte eg gå noen runder med meg selv. Han fikk en ny samboer 4 mnd etter separasjonen og eg gråt et døgn da eg fikk vite at de ventet et barn.

Eg merker eg har kommet over han. Han er heldgivis generøs med klemmen når vi treffes, og det er bare kos :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...