Gå til innhold

om psoreasis

Anbefalte innlegg

hei. jeg er plaget av psoreasis. jeg har det på magen,brystet. ryggen,hodebunn,armene,leggene,under fotsålen,inni hånden å i fjeset. som du sikker skjønner så er jeg veldig kraftig utbrudd av det.fant en nett side som solgte noen kremer som skulle hjelpe: (Psoramexal Starter Pack fra HWB International). jeg bestillte en pakke jeg. så det jeg lurer på er om du eller noen andre har hørt om dette produktet før. eller om du har noen tips om andre ting som kan hjelpe. for det er vondt å ha det under beina å i hendene. blir liksom lammet. får ikke jobbet eller gjort så mye annet heller. så jeg tar imot all den tips å hjelp jeg kan få for å få dempet psoreasisen kraftig ned. vennlig hilsen kristian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324055-om-psoreasis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...