Gå til innhold

shit, ble kryss med en gang jeg tisset

Anbefalte innlegg

Gjest absolutt ikke nå

før det ble strek i kontroll vindu.

Helt kryss, og det ble strek i kontrollvinduet rett etterpå, når vesken kom opp ditt.

Jeg er sykemeldt om dagen. Veldig sliten, og har hatt en misstanke om at det kan være noe hormonelt.

Betyr dette at jeg er gravid, eller kan jeg ha feil stoffskifte, hysteriske hormoner etc.

Løper til lege i morgen, men nå er jeg sjelven gitt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324062-shit-ble-kryss-med-en-gang-jeg-tisset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest absolutt ikke nå

Du er gravid. Testene gir utslag kun på et hormon som dannes under svangerskap. Ring legen i morra for å få time til samtale / kontroll.

Er du sikker? Jeg skal ta en test til etterpå, i så fall er jeg nok ett godt stykke på vei også.

Mann og jeg er helt skjelvende her, og barnet er absolutt velkomment, men jeg tør ikke helt tro på at det er sant.

Oi, oi, håper jeg snart må tisse igjen ;-)

Er du sikker? Jeg skal ta en test til etterpå, i så fall er jeg nok ett godt stykke på vei også.

Mann og jeg er helt skjelvende her, og barnet er absolutt velkomment, men jeg tør ikke helt tro på at det er sant.

Oi, oi, håper jeg snart må tisse igjen ;-)

Jepp, jeg er sikker. :o) Testen skal visstnok kunne gi utslag på visse dopingpreparater, men det tviler jeg på at du har vært borti. :o)

Ikke bøtt innpå masse drikke for å bli tissetrengt, for tynn urin kan gi falsk negativ test.

Gjest Tør nesten si gratulere så mye

Ingen her inne kan garantere deg noe som helst, men jeg vil nesten påstå at du må være gravid.

Selv har jeg alltid fått krysset før streken i kontrollvinduet, og joda, jeg har da vært gravid jeg. Tidlig også :)

Gjest absolutt ikke nå

Jepp, jeg er sikker. :o) Testen skal visstnok kunne gi utslag på visse dopingpreparater, men det tviler jeg på at du har vært borti. :o)

Ikke bøtt innpå masse drikke for å bli tissetrengt, for tynn urin kan gi falsk negativ test.

''Ikke bøtt innpå masse drikke for å bli tissetrengt, for tynn urin kan gi falsk negativ test.''

Burde nok ventet litt ja, for denne testen ble halvt kryss, men ikke noe i kontrollvinduet.... Søren....

Annonse

Gjest absolutt ikke nå

Ingen her inne kan garantere deg noe som helst, men jeg vil nesten påstå at du må være gravid.

Selv har jeg alltid fått krysset før streken i kontrollvinduet, og joda, jeg har da vært gravid jeg. Tidlig også :)

Iler til legen i morgen, jeg.

Så får jeg ta det derfra.

Gjest Aimabel

''Ikke bøtt innpå masse drikke for å bli tissetrengt, for tynn urin kan gi falsk negativ test.''

Burde nok ventet litt ja, for denne testen ble halvt kryss, men ikke noe i kontrollvinduet.... Søren....

Prøv i morgen tidlig :-)

Enig med Lillemus, du må nesten være gravid, ellers viser ikke testen positiv. Selv om den er svak, så gjelder den.

Gjest absolutt ikke nå

Prøv i morgen tidlig :-)

Enig med Lillemus, du må nesten være gravid, ellers viser ikke testen positiv. Selv om den er svak, så gjelder den.

og den var overhodet ikke svak.

Leste nå at det også vistnok kan skyldes syster på eggstokkene, og det har jeg vært plaget med tideligere..

Så nå får jeg bare vente å se. Iler til legen i morgen ;-)

Gjest absolutt ikke nå

Ja, nå er jeg sikker også.

Jeg er gravid ;-)

Gjest absolutt ikke nå

Du kan gratulere ivei ;-)

Ja, jeg er gravid

Annonse

og den var overhodet ikke svak.

Leste nå at det også vistnok kan skyldes syster på eggstokkene, og det har jeg vært plaget med tideligere..

Så nå får jeg bare vente å se. Iler til legen i morgen ;-)

Gratulerer!:) Regner med du har fått klarlagt resultatet nå, men mest sannsynlig er du nok gravid..

Jeg klarte aldri å stole fult og helt på disse strek/kryss-testene, så jeg tok til slutt en digital test.. Dette for å være helt sikker på at det skulle bli riktig og at jeg ikke skulle være i tvil.

Vel, riktig ble det, og baby var det der..;) Den kommer om litt over 2 mnd..

Lykke til!

Gjest absolutt ikke nå...

Hei!

Jeg må bare få oppdatere denne litt ;-)

Tirsdag denne uken var jeg på tidelig UL for å fastsette termin, og da kom jo sjokk nr.2..... Jeg er 13uker på vei.

Jeg er sprekkeferdig for å røpe hvem jeg er her inne til dere, men pga. noen omstendigheter, kan jeg dessverre ikke gjøre det nå uansett, men, jeg får klare å styre meg da.

Tør ikke være på DOL om dagen i det hele tatt, i fare for å røpe meg fullstendig. Men må poengtere at dette er veldig hyggelig for oss, men dog noe uvenetet at det skjedde nå.

Føler meg i tillegg nokså "blond" som ikke fant ut om graviditetetn før jeg var så langt på vei.

Vi ses om noen måneder ;-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...