Gjest Antidopet Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har et problen når det gjelder bedøvelse, både hos tannlegen og i forbindelse med andre inngrep. Det er slik at bedøvelsen som settes ikke virker før kanskje 2-3 timer ETTER at inngrepet er utført. Sist så var jeg på Ullevål og skulle ta en beimargsprøve, og jeg SA ifra om at edøvelse virker veldig seint på meg. ..de ventet 5 minutter før de satte igang. Jeg har en rimelig høy smerteterskel, men gud bedre så vondt det gjorde. Jeg er en mann på mange og 40 år, så jeg har ikke til vane å "hyle" men det gjorde jeg da. Et par timer etter jeg kom hjem...DA sovnet hele rumpa, for å si det sånn. Det samme er når jeg er hos tannlege, Skulle trekke en visdomstann, og jeg ba om mer og mer bedøvelse, for det jeg kjente ikke noen lindrin, bare smerte. Fikk da 2 doser sprøyte, 3 ganger. Tannlegen sa at "en normal HEST hadde jo sovnet nå"..men jeg kjente ingen forskjell, og LED meg derfor gjennom trekkingen. Derimot etter å ha vært hjemme en stundd, og så dro jeg på apoteket for å kjøpe noe smertestillende..kanskje 2 timer senere, DA hadde hele hodet mtt sovnet, kjente ikke at je ghadde ører engang, og de i kassa på apoteket bare så rart på meg, når jeg prøvde å si hva jeg skulle ha, for munnen var så doven at de trodde vel jeg hadde rømt fra et hjem for SPESIELLT vanskeligstillte:-)) Hadde fjerning av en liten klump i halsen også hos kirurg, som da bare ble lokalbedøvet, men å kjenne at man blir skåret i, er helt forferdelig. Hva er det som gjør dette? Det er et problem, fordi, helsepersonell jeg tar dette opp med, tar det ikke på alvor å venter tilstrekkelig selv om jeg sier i fra om at bedøvelsen IKKE virker enda. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324084-bed%C3%B8velse-virker-alt-for-seint/ Del på andre sider Flere delingsvalg…