bandra Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Hva gjør dere når kommunikasjonen med den bedre halvdel stopper helt opp? Min kjære har så og si sluttet å prate og jeg blir mer og mer frustrert. Vi har diskutert dette for noen år siden og tja..det har nok ikke blitt bedre i det hele tatt. Det hører med til historien at vi har to små barn og pusser opp hus. Det blir dog mye å gjøre. Det er nok stress og mangel på søvn som er en del av forklaringen. Noen som har noen tips? Hvordan få dette til å fungere igjen? Jeg prøver alt men intet skjer. Hun virker rett og slett ganske lei. Men hva vet jeg - hun sier jo intet.. 0 Siter
Gjest Ikke gi opp Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vet hvordan du har det. Jeg har en samboer som også er veldig lukket i motsetning til meg som liker å prate å er veldig åpen. Blir veldig frustert avogtil over stillhet og atter stillhet. Jeg begynner å forveksle stillheten hans med likegyldighet å det er skummelt. Vi skal på par terapi om en uke å jeg er veldig spent på om det kan være noe. Selvom han kanskje ikke åpner seg kjempe mye så trur jeg han kommer til å få litt råd om hvordan han kan prøve å åpne seg å jeg kan få en forståelse av hvorfor han er sånn. Dette er bare en time vi skal på men jeg har også planer om å ta en helg senere. Vi var på en helg tidligere sammen men det ble litt feil siden kurset handlet om mine/dine barn, selvfølgelig veldig nyttig siden det er vår situasjon men vi trenger hjelp til å prate. Sårt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.