Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere når kommunikasjonen med den bedre halvdel stopper helt opp? Min kjære har så og si sluttet å prate og jeg blir mer og mer frustrert. Vi har diskutert dette for noen år siden og tja..det har nok ikke blitt bedre i det hele tatt.

Det hører med til historien at vi har to små barn og pusser opp hus. Det blir dog mye å gjøre. Det er nok stress og mangel på søvn som er en del av forklaringen.

Noen som har noen tips? Hvordan få dette til å fungere igjen? Jeg prøver alt men intet skjer. Hun virker rett og slett ganske lei. Men hva vet jeg - hun sier jo intet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324089-kommunikasjon-i-st%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke gi opp

Vet hvordan du har det.

Jeg har en samboer som også er veldig lukket i motsetning til meg som liker å prate å er veldig åpen. Blir veldig frustert avogtil over stillhet og atter stillhet. Jeg begynner å forveksle stillheten hans med likegyldighet å det er skummelt.

Vi skal på par terapi om en uke å jeg er veldig spent på om det kan være noe. Selvom han kanskje ikke åpner seg kjempe mye så trur jeg han kommer til å få litt råd om hvordan han kan prøve å åpne seg å jeg kan få en forståelse av hvorfor han er sånn.

Dette er bare en time vi skal på men jeg har også planer om å ta en helg senere. Vi var på en helg tidligere sammen men det ble litt feil siden kurset handlet om mine/dine barn, selvfølgelig veldig nyttig siden det er vår situasjon men vi trenger hjelp til å prate. Sårt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...