Gå til innhold

vondt i kroppen

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei jente på 26 år som har hvert plaget med smerter i hele kroppen,det føles som om det "flytter"seg fra og verke i en finger til å plutselig verke i leggen.Ble sykemeldt i desember2008 pga senebettennelse i venstre arm og er freemdeles sykemeldt.Klarer ikke å sitte i samme stilling over lengre tid av gangen.Sliter med hodepine som kommer uten grunn og en mage som lever sitt eget liv.føler meg konstant trøtt og sliten selv om jeg ikke har gjort noe spesielt.sover til jeg våkner men våkner tidlig da jeg har barn.begynte i januar 2007 og hovne i fingre og i føttene og fikk store smerter i hele kroppen og føler at jeg har mistet en del av kreftene mine,klarer ikke å bære en pose med 2 stk 1,5 litere med melk hjem fra butikken uten og stoppe ca 2 til 3 ganger på vei hjem.Butikken ligger 1km fra unna.Alle disse plagene mine er ikke så ille om sommeren men når vi kommer til nov,des og fram til mai følerjeg meg helt hjelpesløs.legen har gitt meg voltaren som jeg tar 3 ganger om dagen men må vel finnes noen forklaring på hvorfor jeg er så dårlig som jeg er.jeg er en sterk person som altid har klart meg selv uten å måtte be om hjelp men nå må jeg be om hjelp til nokså mye.noen som kan hjelpe meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324206-vondt-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...