Gå til innhold

Vondt under venstre lunge.nederste ribben

Anbefalte innlegg

Jeg har et punkt rett under venstre lunge. nærmere hjerte. På nederste ribbein Hatt vondt der før som om noen har stukket en kniv i meg. Hatt dette så lenge jeg husker.

Nå er det være nn værst. Trykker keg på det punktet går det som kniver i meg.

Når jeg sitter å skriver på PC blir det omtrent som detr er knip og jeg må rette meg opp og skyte magen frem

Sover for det meste på ryggen halt sittende i senga.

Kjenner ikke organer. Har dere noe forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324250-vondt-under-venstre-lungenederste-ribben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Ta deg en tur til legen. Jeg synes det hørtes ille ut å ha det slik, selv om det ikke nødvendigvis er alvorlig. Det første som slo meg var brukket ribben, eller bristet, men du skriver at du har hatt det slik så lenge du kan huske? Og et brudd vil jo gro etterhvert. Nei, kom deg til legen, og god bedring.

Ta deg en tur til legen. Jeg synes det hørtes ille ut å ha det slik, selv om det ikke nødvendigvis er alvorlig. Det første som slo meg var brukket ribben, eller bristet, men du skriver at du har hatt det slik så lenge du kan huske? Og et brudd vil jo gro etterhvert. Nei, kom deg til legen, og god bedring.

Jeg har time i morgen. Jeg brakk ett eller 2 ribben for 25 år siden. De ble ikke behandlet av lege den gangen. Kan de være løse eller har en brist eller noe slikt ennå? Jeg vet det høres dmt ut men slik er jeg. Gammel arbeidsmann så jeg er sykmeldt prga depresjoner, verkende armer etc,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...