Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter en missed abortion i februar har jeg kjente sterke stikkinger i eggstokken ved eggløsning. Dette har forsterket seg etter at jeg fjernet den ene eggstokken i mars. såvidt jeg har skjønt er dette helt normalt. Denne mnd lurer jeg litt på om jeg er gravid. Har kjent stikkingen lengre enn vanlig. Det er 10 dager siden EL og jeg kjenner den litt ennå. Er det noen grunn til at det stikker utenom EL. Kan det feks være et tegn på graviditet utenfor livmor.

Jeg fjernet den ene eggstokken, men eggleder står igjen. Øker dette sjansen for graviditet utenfor livmor?

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32431-stikking-i-eggstokk-under-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man kan ha en blødning i eggstokken etter eggløsning og det kan gi smerter, det er ikke farlig. Noen har konstant smerter før menstruasjon. Det er lite sannsynlig at graviditet i eggleder vil gi smerter så tidlig. Hvis man har hatt en underlivsoperasjon kan det være lett øket risiko for graviditet utenfor livmoren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...