Gjest ukjent25 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, For to måneders tid siden var jeg hos fastlegen med en kul på siden, langt ned på halsen. Det ble konstatert litt forstørret lymfeknute. Det ble også tatt blodprøve for å kontrollere antall hvite blodlegmer. Jeg fikk beskjed om at antall hvite lå innenfor normalområdet, men i nedre del. Har nå nylig vært på bedriftshelsetjeneste-sjekk. Der ble det også slått fast at kulen på halsen er en lymfeknute på under 1 cm. Rutinemessig ble antall hvite blodlegmer kontrollert og denne gangen var verdien 9,4, altså i øver del av referanseområdet. Uka i forveien hadde jeg vært syk med forkjølelse og vondt i halsen. Er det naturlig at antall hvite varierer innen referanseomtrådet slik det gjør oss meg, eller burde jeg få målt det nok en gang for å se at det ikke fortsatt stiger. Kulen er forsatt på plass, hverken større eller mindre. Den er myk og bevegelig i forhold til omkring-liggende vev. Føler meg helt frisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324357-hoven-lymfekjertel-og-antall-hvite-blodlegmer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.