Bor i Italia Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Føler meg som en hypokonder, men får ikke fred, for jeg er sikker på det er noe galt der nede. (35 år, et barn 4, ingen prev.) Ble konisert i oktober etter celleforandringer. Blødde helt frem til jul, så er litt usikker, men har sannsynligvis hatt småblødninger i ca. 3/4 år, også før koniseringen. Disse blødningene kommer siste uken før mens. Kjennes ut som et sår der inne, vanskelig å beskrive. Ikke direkte smerte, men ubehagelig alle dager, verst i uken før mens. Hva er dette? Kreft? Og hvorfor ble det ikke oppdaget under konisering? Ringte legen som koniserte meg, men hun forstod meg ikke, anbefalte p-piller for å få skikk på sakene. Men det er ikke syklusen som er feil. Prøver å bestille gu her i Italia, men må visst ha en legejournal for å få det. Hva gjør jeg, bør jeg komme meg hjem til Norge og få sjekket skikkelig med en gang? Skal egentlig ikke hjem før i august. Eller er det bare jeg som er hysterisk? (Celleforandringene kom som et sjokk på meg, og siden har jeg tenkt mye på kreft. Har også mistet ei venninne med livmorhalskreft.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324381-f%C3%A5r-ikke-fred/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.