Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler meg som en hypokonder, men får ikke fred, for jeg er sikker på det er noe galt der nede. (35 år, et barn 4, ingen prev.)

Ble konisert i oktober etter celleforandringer. Blødde helt frem til jul, så er litt usikker, men har sannsynligvis hatt småblødninger i ca. 3/4 år, også før koniseringen. Disse blødningene kommer siste uken før mens. Kjennes ut som et sår der inne, vanskelig å beskrive. Ikke direkte smerte, men ubehagelig alle dager, verst i uken før mens. Hva er dette? Kreft? Og hvorfor ble det ikke oppdaget under konisering? Ringte legen som koniserte meg, men hun forstod meg ikke, anbefalte p-piller for å få skikk på sakene. Men det er ikke syklusen som er feil. Prøver å bestille gu her i Italia, men må visst ha en legejournal for å få det. Hva gjør jeg, bør jeg komme meg hjem til Norge og få sjekket skikkelig med en gang? Skal egentlig ikke hjem før i august. Eller er det bare jeg som er hysterisk? (Celleforandringene kom som et sjokk på meg, og siden har jeg tenkt mye på kreft. Har også mistet ei venninne med livmorhalskreft.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324381-f%C3%A5r-ikke-fred/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...