Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler jeg har identitetsproblemer. Jeg føler ikke at jeg liker menn og kan ofte føle at jeg burde like dem og flørte for ikke å bli oppfattet som lesbisk. Dette gjør at jeg føler meg falsk og uekte. Jeg føler ikke fellesskap med andre kvinner som synes at det er så fantatisk med sex. Den erfaring jeg har kan jeg ikke akkurat skryte av. Det har vært en skuffelse. Nå fundere jeg over om dette betyr at jeg er lesbisk, men synes det skulle være rart å ha sex med en dame. Jeg kan føle meg ødelagt seksuelt og føler vel egentlig at jeg har mistet respekt for menn fordi jeg synes de er egosistiske i senga.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324390-liker-ikke-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Har du hatt problemer med sex tidligere, vonde opplevelser/traumer osv? Disse partnerene du har hatt var det kjærester du var forelsket i, one night stands (dette trenger du selvsagt ikke svare på, jeg bare snakker høyt her), hadde du følelser for dem? Har du hatt noen seriøse forhold til menn tidligere? Tenk litt igjennom dette.. ikke heng deg så opp i om du er det ene eller det andre, av og til knoter vi litt og kan trenge en liten opprydning. Gå litt i deg selv og se om det er noe du trenger å rydde opp i mht til fortiden din eller om dette er mer et her og nå "problem".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324390-liker-ikke-menn/#findComment-2696419
Del på andre sider

Har du hatt problemer med sex tidligere, vonde opplevelser/traumer osv? Disse partnerene du har hatt var det kjærester du var forelsket i, one night stands (dette trenger du selvsagt ikke svare på, jeg bare snakker høyt her), hadde du følelser for dem? Har du hatt noen seriøse forhold til menn tidligere? Tenk litt igjennom dette.. ikke heng deg så opp i om du er det ene eller det andre, av og til knoter vi litt og kan trenge en liten opprydning. Gå litt i deg selv og se om det er noe du trenger å rydde opp i mht til fortiden din eller om dette er mer et her og nå "problem".

Problemet er vel at jeg føler meg ikke like interessert i menn som andre kvinner. Jeg har ikke samme motivasjonen til å skaffe meg en mann som dem. Jeg har hatt dårlig erfaring ja. Jeg har ikke hatt like stor lyst som dem, men har likevel ønsket å fungere og "tvunget" meg til det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324390-liker-ikke-menn/#findComment-2696973
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...