Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GruEr Seg
Skrevet

Skal på UL ca uke 13. Noen som vet om det blir innvendig el. utvendig da?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg _tror_ de tar innvendig UL så tidlig, men det er absolutt ingenting å grue seg for! Jeg liker ikke gynekologisk undersøkelse (hvem gjør det?! ;)), men innvendig UL er null problem. Tenk så spennende å få se babyen :)

Skrevet

Jeg _tror_ de tar innvendig UL så tidlig, men det er absolutt ingenting å grue seg for! Jeg liker ikke gynekologisk undersøkelse (hvem gjør det?! ;)), men innvendig UL er null problem. Tenk så spennende å få se babyen :)

Jeg hadde utvendig UL i uke 12

Skrevet

Jeg hadde utvendig UL i uke 12

Ok, jeg trodde det var for tidlig, men tok visst feil ;)

Skrevet

jeg hadde utvendig i uke 12 - så du får nok det du og.. De kunne til og med finne fosterlyd med sånt aparat som hører hjertet i uke 11. det går sikkert bra :) Masse lykke til! Så moro å se barnet sitt første gang..

Annonse

Skrevet

De andre vet dette bedre som har vært gjennom hele svangerskap. Jeg ville bare si til deg, at hvis du mot all formodning skulle få en innvendig ul, så er det veldig ulikt en ordinær gynekologisk undersøkelse, og ikke "farlig" i det hele tatt sammenlignet med det.

Skrevet

Jeg hadde utvendig allerede i uke 10, men jeg tror det er opp til legen og hvor bra ultralydapparatet er.

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...