sella1365380294 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Lurer på om noen her er plaget med hjertebank i forbindelse med overgangsalder og hvordan det utarter seg ? Jeg har vært mer eller mindre plaget i ca 8 mndr. nå. Alle prøver inkl. EKG er fine. Det ble bedre etter at jeg fikk mensen sist, men nå har den vært borte i ca 4 mndr. så det har nok noe med hormoner å gjøre. Jeg blir bedre ved fysisk aktivitet. Verst er det hvis jeg skal legge meg ned å slappe av, særlig etter middag.Hjertet slår ikke kjempefort, men mer som en slags turbulens i brystkassa. Blir noe bedre ved å ta en vival og verre ved stress. Det er ikke sikkert det er noe å gjøre noe med, men det er veldig ubehaglig når det står på. Andre med samme erfaringer og noe som kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324428-hjertebank-og-overgangsalder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.