Gjest detlurervipå Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Selvfølgelig. Derfor vil jeg ha utroskap og alt som ligner på det, langt ut av livet mitt. Jeg vil ikke utøve det sjøl, vil ikke se det. Men man trenger ikke være perfekt sjøl for å ønske et råd. Bare de ufullkomne er i stand til å forbedre seg. Mange reaksjoner på denne sida her kommer fra folk som er kjappe med pekefingrene. De trenger åpenbart ikke gjøre noe bedre i livet sitt, da, siden de har oppnådd perfeksjon..... Tror ikke du skal forveksle det at andre har visse moralske standarder og selvkontroll med at de tror de er perfekte ;-) Det er vanskelig å gi deg råd. Er du ikke nå i skoene til eksen hans? Hun ville sikkert også ha utroskap langt ut av sitt liv. Har du egentlig større sjanse til det bare fordi han har vært nyforelska og fordi du føler dere er like, eller er det noe som skjer i en fantasiverden? Kan noen forbli drømmekvinnen i hans øyne, når man bor under samme tak, eller er drømmekvinnen alltid den han ikke deler livet sitt med? Ikke vet jeg. Jeg vet bare at det ikke er første gang jeg hører historien om to umodne mennesker som har vært mye utro tidligere, som føler de er hverandres tvilling og tenker at denne gangen skal det bli annerledes. Så blir det ikke det, fordi de aldri har gjort den nødvendige jobben med seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324506-hjelp-leilighet-gj%C3%B8r-tyv/page/2/#findComment-2698889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymaja Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror ikke du skal forveksle det at andre har visse moralske standarder og selvkontroll med at de tror de er perfekte ;-) Det er vanskelig å gi deg råd. Er du ikke nå i skoene til eksen hans? Hun ville sikkert også ha utroskap langt ut av sitt liv. Har du egentlig større sjanse til det bare fordi han har vært nyforelska og fordi du føler dere er like, eller er det noe som skjer i en fantasiverden? Kan noen forbli drømmekvinnen i hans øyne, når man bor under samme tak, eller er drømmekvinnen alltid den han ikke deler livet sitt med? Ikke vet jeg. Jeg vet bare at det ikke er første gang jeg hører historien om to umodne mennesker som har vært mye utro tidligere, som føler de er hverandres tvilling og tenker at denne gangen skal det bli annerledes. Så blir det ikke det, fordi de aldri har gjort den nødvendige jobben med seg selv. Jeg kan ikke gå tilbake i tiden og snu på det jeg gjorde da. Men jeg er ikke den samme personen. På sammen måte som jeg har sluttet med bleier har jeg sluttet å lure kjærestene mine. Og jeg har aldri sett på meg som min manns tvilling, i alle fall ikke på feltet "utroskap" - både jeg og han har falktisk andre kjennetegn og karakteristikker som betegner oss mer enn våre episoder med tilfeldig sex. Jeg er ikke født i går... Mine moralske standarder og hva slags prosess jeg har gjennomgått vet du INGEN ting om. Ei heller hvem hans eller min eks var - da vi var sammen med dem. Min var f eks ikke interessert i sex, mens jeg var det. Han kunne nekte å ha et sexliv selv, slik jeg ser det, men ikke nekte meg å ha et. Jeg skryter ikke av å ha lurt og bedratt noen, men min livserfaring er ikke til diskusjon her. I alle fall ikke det som er fortid. Hvis du ikke har noe konstruktivt å dele med folk på dol, burde du nøye deg med å lese og bli rystet langt inn i din rørende naive sjel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324506-hjelp-leilighet-gj%C3%B8r-tyv/page/2/#findComment-2699478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg kan ikke gå tilbake i tiden og snu på det jeg gjorde da. Men jeg er ikke den samme personen. På sammen måte som jeg har sluttet med bleier har jeg sluttet å lure kjærestene mine. Og jeg har aldri sett på meg som min manns tvilling, i alle fall ikke på feltet "utroskap" - både jeg og han har falktisk andre kjennetegn og karakteristikker som betegner oss mer enn våre episoder med tilfeldig sex. Jeg er ikke født i går... Mine moralske standarder og hva slags prosess jeg har gjennomgått vet du INGEN ting om. Ei heller hvem hans eller min eks var - da vi var sammen med dem. Min var f eks ikke interessert i sex, mens jeg var det. Han kunne nekte å ha et sexliv selv, slik jeg ser det, men ikke nekte meg å ha et. Jeg skryter ikke av å ha lurt og bedratt noen, men min livserfaring er ikke til diskusjon her. I alle fall ikke det som er fortid. Hvis du ikke har noe konstruktivt å dele med folk på dol, burde du nøye deg med å lese og bli rystet langt inn i din rørende naive sjel. Det er jo du selv, som legger ut livshistorien din på dol, og da må du tåle å høre andres meninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324506-hjelp-leilighet-gj%C3%B8r-tyv/page/2/#findComment-2699479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymaja Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er jo du selv, som legger ut livshistorien din på dol, og da må du tåle å høre andres meninger. Hva som er skjedd i fortiden er ikke noe jeg kan rette på nå. Derfor er det lite konstruktivt å bruke dol som et forum for å heve pekefingre. Gjort er gjort og spist er spist. Min oppriktighet er avgjørende for at de svarene jeg får skal være relevante. Ingen kan svare noe fornuftig når de bare kjenner fjerdeparten av historien. Men det er lite fristende å være ærlig dersom svarerne bare nytter anledningen til å hovere. Jeg syns dette burde være et forum der man har mulighet til å være oppriktig. Det er ikke morsomt å dele en historie med folk som ikke selv deler, men som plukker ut småbiter å kritisere. Hele forumet blir meningsløst hvis man er nødt til å pynte og juge. Jeg forlanger ikke sympati, men alle har like rettigheter på dol. Det er ikke alle historier jeg velger å svare på selv heller - i alle fall hvis jeg misliker det folk velger å dele. Da er det lett å holde kjeft. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324506-hjelp-leilighet-gj%C3%B8r-tyv/page/2/#findComment-2699499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva som er skjedd i fortiden er ikke noe jeg kan rette på nå. Derfor er det lite konstruktivt å bruke dol som et forum for å heve pekefingre. Gjort er gjort og spist er spist. Min oppriktighet er avgjørende for at de svarene jeg får skal være relevante. Ingen kan svare noe fornuftig når de bare kjenner fjerdeparten av historien. Men det er lite fristende å være ærlig dersom svarerne bare nytter anledningen til å hovere. Jeg syns dette burde være et forum der man har mulighet til å være oppriktig. Det er ikke morsomt å dele en historie med folk som ikke selv deler, men som plukker ut småbiter å kritisere. Hele forumet blir meningsløst hvis man er nødt til å pynte og juge. Jeg forlanger ikke sympati, men alle har like rettigheter på dol. Det er ikke alle historier jeg velger å svare på selv heller - i alle fall hvis jeg misliker det folk velger å dele. Da er det lett å holde kjeft. Det har du jo egentlig rett i. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324506-hjelp-leilighet-gj%C3%B8r-tyv/page/2/#findComment-2699829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.