Gå til innhold

Greier ikke å ta et valg.

Anbefalte innlegg

Gjest kremtoppen

Jeg tar deg for å være en 2.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener? Tror du at jeg forfølger deg eller noe? Jeg svarer på dine innlegg på akkurat samme måte som jeg svarer på andres, og jeg har ingen spesiell interesse for deg. Nå må du roe ned litt før du begynner å utvikle forfølgelsesvanvidd.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• Bookworm

2

• bustebeisa

2

• AneM1365380603

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har det veldig bra, men jeg vet ikke om jeg er den du tror jeg er. Tviler på det, men jeg håper du også har det bra:)

Ok - tenkte kanskje ut i fra den halvkvedede runden med innleggsstarter at du var en god, gammel bruker som jeg har savnet de siste månedene. Har tenkt på vedkommende og lurt på hvordan den dramatiske historia utviklet seg. Men hvis det ikke er du, så får du uansett ha en fin dag, og jeg håper jo selvsagt du har det fint også ;)

Gjest eller roter jeg nå?

Hva er vitsen med dette?

Du virker ustabil. Er du høyt oppe, og langt nede? Det er ikke mange ukene siden du gråt og ville ut av forholdet, sjekket leilighet og mente at du hadde vært deprimert i et par år.

Har du fått medisin, slik at du klarer å se det positive? Er karrieren i 2009 så viktig? Jeg synes mannen din har strekt seg langt i å tilrettelegge dette utenlandsoppholdet for deg. Han blir sikkert veldig glad om du blir med.

Jeg tror du har kjørt deg litt fast i et spor, og bare står og spøler. Du kommer hverken fram eller tilbake. Bli med til utlandet, i første omgang i 6 mnd, og se det an. Lykke til!

Gjest hollahback

''men nå har jeg fått høre av sjefen (riktignok i beruset tilstand på en fest) at han har lagt videre planer for meg.''

Bare vær obs på at det ikke nødvendigvis er hold i alt som blir sagt i beruset tilstand.

Man angrer som regel mest på det man ikke gjor, enn det man har gjort. Hva føler du mest for?

Annonse

Gjest kremtoppen

Ok - tenkte kanskje ut i fra den halvkvedede runden med innleggsstarter at du var en god, gammel bruker som jeg har savnet de siste månedene. Har tenkt på vedkommende og lurt på hvordan den dramatiske historia utviklet seg. Men hvis det ikke er du, så får du uansett ha en fin dag, og jeg håper jo selvsagt du har det fint også ;)

Jo takk for det:) Nei jeg er ikke henne du tenker på. Mitt 'nickbytte' skyldes helt andre ting enn denne damen, men jeg har som sagt vært uenig med henne før. Jeg er oppgitt nå, og jeg lurer for første gang på å trekke meg helt herfra. Man bør ha lov til å ytre seg kritisk til ting forumbrukerne ytrer uten å bli rapportert og beskyldt for å drive med forfølgelse. Jeg blir faktisk lei meg pga dette må jeg innrømme.

Jo takk for det:) Nei jeg er ikke henne du tenker på. Mitt 'nickbytte' skyldes helt andre ting enn denne damen, men jeg har som sagt vært uenig med henne før. Jeg er oppgitt nå, og jeg lurer for første gang på å trekke meg helt herfra. Man bør ha lov til å ytre seg kritisk til ting forumbrukerne ytrer uten å bli rapportert og beskyldt for å drive med forfølgelse. Jeg blir faktisk lei meg pga dette må jeg innrømme.

Vel... Helt enig med deg.

Hadde hun brukt sitt vanlige nick i utgangspunktet, hadde jeg glatt hoppet over tråden. For det er noen ting man blir lei av å lese om igjen og om igjen.

Gjest Huff!!!

Du har skrevet om dette mange ganger og fått utallige råd fra velmenende forumdeltakere. Nå bør du enten ta dem til deg eller finne din egen løsning på problemet. Jeg går lei av å brruke tid på å svare når det er det samme opp og i mente og ingenting skjer, og det gjør sikkert mange andre her. Man får inntrykk av at du ikke bryr deg om rådene våre. Vær voksen og ta et valg!

Da må jeg bare beklage at du har lagt ned mye tid og enegi på meg og at jeg fremdeles står på stedet hvil.

Gjest Huff!!!

Å så godt det var å lese svaret ditt :) Jeg skjønner godt at dette er et vanskelig valg for deg, og håper inderlig at mannen din etterhvert også forstår dét! ;)

Jeg tror han forstår det og det er så viktig det du sa. Når jeg tar et valg må jeg stå for det også i ettertid. Jeg føler at du hjalp meg veldig med disse ordene. Uansett hva jeg velger, vil jeg vinne noe og kanskje miste noe, men jeg kan ikke dvele ved det. Det fører aldri til noe bra,

Jeg har litt tid å tenke på enda. Han drar først og vi kommer ikke etter før skoleåret over i så fall.

Takk igjen for dine kloke ord:-)

Gjest skjønner ikke

For det første: Du røper da deg selv.

Videre må jeg si at jeg forstår meg ikke helt på deg. Det er sikkert revnende likegyldig for deg, men. Både vedrørende din situasjon og dine svar i andre tråder oppfatter jeg deg som umoden, kanskje litt arrogant til tider. Jeg spør meg selv om du liker å vingle, liker å plages, liker å fokusere på begrensninger, og liker å diskutere det?

Du har tidligere fått mye støtte her fordi mannen din har tatt seg visse friheter, men hvis du skal ha sjans til å komme deg ut av gjørma tror jeg du må åpne for ikke fullt så koselige tilbakemeldinger også. Hvis du vil ut av gjørma, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...