Gjest sjøstjerna Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ''Klarer han feks rekke jobben i tide? '' Nei, han er ikke alltid like god på det heller... Selvfølgelig kan jeg finne en som er verre. Men nå er det engang sånn at klare avtaler, respekt for tid og å ha det noenlunde ordentlig rundt meg betyr mye for meg. Særlig det med å ha klare avtaler. OK- det ser ut som du har svaret selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324553-kj%C3%A6rlighet-og-logistikk/page/2/#findComment-2698028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg tenker i bringe-hente-barnehage-baner. Leste gjennom noen innlegg lenger ned på siden her og der ble logistikken og hverdagen nevnt som et problem. Jeg er redd for at vårt "logistikk"-problem kan komme til å ta knekken på forholdet. Kjæresten min har f.eks ingen respekt for andres tid (han/vi er alltid minst 30 min sene). Har han en oppgave han skal ha gjort blir den utsatt i det uendelige. Enkle ting som klesvask og oppvask kan hope seg opp og bli stående. Nå bor vi hver for oss, så jeg slipper å tenke på dette 24/7, men i de periodene vi har bodd sammen er det likedan. Jeg ser for meg at dette kan bli et hett krangletema om vi skulle få barn sammen. Eller overvinner kjærligheten alt? Uff, dette er vanskelig. Personlig har jeg ganske negative følelser over mennesker som ikke respekterer andres tid. Som mener at *jeg* stresser og skaper stress ved å prøve å holde avtaler med vedkommende og andre - mens vedkommede overhodet ikke respekterer det stresset *han* skaper for alle andre som må vente på ham, ta høyde for at han ikke kommer i tide, og som må stå frustrert og vente og vente og vente.. Grr..kjenner jeg winder meg opp her nå, hahah! Hehe, og ja jeg tenker på en ex nå.. Så ja: det er irriterende, og jeg skjønner at du er skeptisk. For meg ville det ha mye å si hvordan magefølelsen din er ifht *hvorfor* han er så dårlig på logistikken. Er det fordi han bare er distré og vimsete, eller er det fordi han i bunn og grunn er en egoist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324553-kj%C3%A6rlighet-og-logistikk/page/2/#findComment-2698089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.