Gjest Gledergruer meg litt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Noen som har hatt det her inne? Er veldig spent på hva deres erfaring er i såfall. Jeg skal rette på den ene indre kjønnsleppen nå på mandag. Har vært til spesialist på sykehuset for noe annet i underlivet men han nektet å ta den. Dette er en deformert, stor indre kjønnsleppe pga revning under førdsel av føstebarnet for 15 år siden. Har hatt mye problem med den da arrvevet har blitt veldig sårt og det titter ut uten for ytre kjønnsleppen på to steder. Dette gjør at jeg alltid kjenner den, og den gnukker mot undertøyet. Jeg får også gnagsår på den hvis jeg prøver å sykle ol. Alikavel ville altså ikke spes.gyn ta den forde han mente vi jenter var forskjellige der nede og forde jeg trengte denne i forhold til sex. De som fikk justert på disse var gjerne unge jenter som ikke hadde begrep om hvor viktige de var for sexen. Han mente også at arrvevet jeg ville få etter å ha kappet og sydd ville bli hardt og at jeg 90 prosent sikkert ville angre og føle meg verre hvis jeg tok denne operasjonen. Jeg sa til ham at det først og fremst ikke var for utseende her men at den er særdeles problematisk å faktisk ha der, i forhold til at jeg kjenner den hele tiden, sår på den osv. Jeg sa til ham at jeg ville vurdere å ta den privat hvis jeg ikke fikk hjelp. Alikavel tok han den altså ikke. Sta som jeg er, og med såpass mange minner i minne om hvor problematisk den er så har jeg altså bestilt meg operasjon selv til en god del tusen. Gleder meg veldig til endelig å bli kvitt dette problemet, men samtidig så ringer det jo litt i hodet det han har sakt da. Derfor: er det noen her inne som har hatt noe som helst form for intimkirurgi som kan fortelle hvordan det har gått, blitt etterpå og sånn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324558-noen-med-intimplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppsa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tviler på at å fjerne litt av den ene kjønnsleppa skal ha så utrolig mye å si for sexen! Man har da kjønnslepper igjen liksom som gir følelse, dessuten har man mer enn nok følelse innover i skjeden og klitoris. Går nok helt fint å fjerne den=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324558-noen-med-intimplastikk/#findComment-2737431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gledergruer meg litt Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tviler på at å fjerne litt av den ene kjønnsleppa skal ha så utrolig mye å si for sexen! Man har da kjønnslepper igjen liksom som gir følelse, dessuten har man mer enn nok følelse innover i skjeden og klitoris. Går nok helt fint å fjerne den=) Du har helt rett. Det er nå flere uker siden operasjonen og jeg har grodd fint og kan ha sex igjen. Og nei, det har ikke noe å si for sexen i det hele tatt. Det fungerer helt topp, helt som det skal. Kjønnsleppen ble sydd og ordnet til normale igjen og skjært symetrisk til den andre og jeg ser veldig normal og bra ut nå og aller, aller viktigst, jeg er helt kvitt problemet jeg hadde i forhold til undertøy og alt Det er helt utrolig deilig. Ille at jeg ikke har fått gjort dette tidligere, og veldig ille at spesialist gyn. ikke tillot meg å gjøre dette hos ham i steden for å måtte ta det privat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324558-noen-med-intimplastikk/#findComment-2737459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppsaa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du har helt rett. Det er nå flere uker siden operasjonen og jeg har grodd fint og kan ha sex igjen. Og nei, det har ikke noe å si for sexen i det hele tatt. Det fungerer helt topp, helt som det skal. Kjønnsleppen ble sydd og ordnet til normale igjen og skjært symetrisk til den andre og jeg ser veldig normal og bra ut nå og aller, aller viktigst, jeg er helt kvitt problemet jeg hadde i forhold til undertøy og alt Det er helt utrolig deilig. Ille at jeg ikke har fått gjort dette tidligere, og veldig ille at spesialist gyn. ikke tillot meg å gjøre dette hos ham i steden for å måtte ta det privat. Så fantastisk bra!!! (la ikke merke til at innlegget var litt gammelt...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324558-noen-med-intimplastikk/#findComment-2738373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.