Gå til innhold

Veldig deprimert

Anbefalte innlegg

frustret mann

Hei

Har nettopp fått beskjed av hun jeg elsker så utrolig høyt at hun ikke har de rette følelsene for meg lengre.. Dette har hun sagt en gang tidligere å var den gang veldig glad for at jeg ikke hørte på henne. Vi er to voksne mennesker på 38 å 40 år å hadde planer om å flytte sammen å skape noe ilag. Vi har vært sammen i snart to år å jeg ble som sagt utrolig glad i denne jenten.. Var hun jeg ville dele livet mitt med..Vi har begge barn fra tidligere å disse gikk også veldig godt overens. Nå sliter jeg voldsomt med livet.. Føler alt er bare tragisk å har et utrolig stort savn etter henne. Får ikke i meg mat å raser nedover i vekt.. Er dette normalt?? Noen som har noen gode råd om hva jeg skal gjøre for å få livet til å fungere igjen å få matlysten tilbake?? Skal jeg prøve å få henne til å snu en gang til eller skal jeg la henne gå?? Har en følelse av at hun gjerne vil ha meg litt på beit. Vet at dette ikke er lurt av meg å være med på,men er redd for at hun vil forsvinne visst jeg plutselig gir hel blaffen i henne..men er vel egentlig klar over at det er gjerne det som må til.. Jeg har vært om jeg skal si det selv utrolig snill med henne hele tiden.. kansje for snill... Hadde satt veldig stor pris på noen råd fra damer som har erfaring med dette..

Mvh

Frustret mann

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324686-veldig-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan dessverre ikke tvinge henne. Har hun bestemt seg, må du la henne gå.

Da er det best om du begynner å tenke fremover og skape deg et godt liv alene. Det kan jo hende du treffer en annen hyggelig dame snart...?

Bruk tiden fremover til sørge over det tapte, men forsøk også å se fremover. Ting ordner seg med tiden. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324686-veldig-deprimert/#findComment-2698809
Del på andre sider

Kjærlighetssorg er sikkert like vondt enten man er 15, 25 eller 40!

Du må nok igjennom en viss sorgprossess før du kan komme over dette og gå videre i livet ditt.

Siden hun har sagt noe lignende tidligere, (men du fikk henne til å prøve litt til?) så tyder det jo på at hun har vært usikker lenge, men allikevel var villig til å gi forholdet en ny sjanse.

Når hun derimot bryter forholdet for andre gang, betyr det nok at hun er sikrere i sin sak og ikke ser noen annen utvei.

Men det betyr selvsagt ikke det samme som at hun ikke er glad i deg! Dere har delt mye, og sikkert opplevd mye fint sammen, og hun oppfatter deg sikkert som en nær og god venn.

Derfor avviser hun deg heller ikke 100% selvom hun har brutt forholdet. Og fra din side kan det oppfattes som at hun vil holde deg litt på gress..

Jeg tror det beste du kan gjøre, for din egen del, er å innstille deg på at livet fortsetter uten henne. Og ikke gi henne inntrykk av at du "venter"

Hvis hun evt. skulle ombestemme seg, er dette noe hun bør finne ut på egenhånd uten "hjelp" fra deg. Da blir avgjørelsen hennes tatt på riktigst mulig grunnlag.

Lykke til, og ta tiden til hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324686-veldig-deprimert/#findComment-2699321
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...