Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har de 2 siste årene gått på cerazette p-piller, å av den grunn ikke hatt mensen. Mensen har imidlertid ALLTID komt dersom jeg har glemt 2-3 piller etter hverandre.

Hadde siste samleie i begynnelsen av november, men hadde da glemt noen piller. Fortsatte på pillene etter dette.

Før jul hadde jeg en periode på ca. 3 uker der jeg var kvalm/uvel samtidig veldi trøtt og sliten. I begynnelsen på januar merket jeg at jeg hadde melk i det venstre brystet (helt hvit væske) som kommer når jeg drar litt i brystvorta. Sluttet på p-pillene for en mnd siden, da jeg ikke lenger er i eit fast forhold. Det som skjedde var at mensen ikke kom(slik den alltid pleier når jeg ikke tar pillene), og nå er det gått 4 uker siden jeg sluttet. Har en del "menssmerter" og stikkninger ned mot ysken uten at mensen kommer. Har tatt en gravitest, men den viste nagtivt. Mitt spm er : Kan jeg vere gravid fordet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324700-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...