Gå til innhold

Ubehag i ene testikkel..

Anbefalte innlegg

Gjest Haaaalp me

Hei

For en måneds tid siden ble kjærsten min litt for ivrig mens hun sugde meg og var litt for harhendt med venstre testikkel. Hun holdt på med munnen og det gikk fra å være digg til en smule vondt. Jeg sa i fra og hun stoppa med en gang. Så mens vi hadde samleie, ganske rett før jeg kom, begynte jeg å få relativt vondt. Det kjentes ut som venstre testikkel hadde hovna opp eller no og den var ganske øm. Seff klarte jeg ikke å holde meg, så jeg måtte jo fullføre jobben, og det gikk greit. Men etterpå var det så vidt jeg klarte å gå. Var dødsvondt bare jeg kom borti pungen og jeg ble ganske bekymra. Dagen etter var det fortsatt vondt, men etter et par dager gikk det bedre.

Likevel kjenner jeg et slags ubehag innimellom. Jeg klarer ikke helt å beskrive det, det kjennes litt ømt ut når jeg gjør visse bevegelser eller kommer borti. Men det er liksom ikke så veldig mye, og jeg prøve å late som ingenting, siden jeg har litt angst for slike ting, men burde jeg oppsøke lege? Det er tross alt over en måned siden, og det er fortsatt et eller annet som plager meg....

Hva kan det eventuelt være??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324704-ubehag-i-ene-testikkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...