Gå til innhold

Fjerne spiral i narkose

Anbefalte innlegg

Gjest spiralus

Hei

Jeg var til gynekolog for å fjerne en kobberspiral, samt erstatte denne med en hormonspiral.

Under fjerning av spiralen så røk tråden, og etter en del baksing endte det med at legen gav opp, og jeg må nå på sykehus og fjerne denne i narkose.

Jeg lurer på om noen av dere har gjort dette? jeg forstår at den sitter litt fast, men UL viser at den sitter på rett sted. Fjerner de da denne vaginalt, eller må det operasjon til?

Jeg har i tillegg fått feber etter dette, slik at jeg venter på en tilbakemelding fra lege, da jeg er redd for infeksjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324725-fjerne-spiral-i-narkose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjerringskinn

Det foregår helt udramatisk gjennom skjeden. Jeg gjorde det for noen år siden. Utover vanlig narkoseubehag så kjenner du ikke stort, men det er mer praktisk for legen å fiske ut spiralen uten at pasienten hyler eller besvimer, derfor narkosen. Ikke noe å grue seg til, men ta med en gopd bok. Det kan bli mye venting på tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...