Gå til innhold

Narkose ved operasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har fått diagnosen polypp i livmoren. Jeg undrer om hormonbehandling (Provera) kan hjelpe eller hvor stor er sannsynligheten for at det hjelper? Kan en polypp hindre graviditet? Jeg er 37 år. Er det bedre å ta operasjon med en gang dersom man ønsker å få flere barn? Finnes det noe alternativ til full narkose ved operasjon for å fjerne polypp i livmoren?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324735-narkose-ved-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Nei, provera vil ikke få polyppen bort. En polypp kan redusere mulighet for graviditet, så jeg vil anbefale deg snarest å få den fjernet da du med dine 37 år ikke har tid å spille. Inngrepet kan gjøres både i lokalbedøvelse og spinalbedøvelse. I første tilfelle kan du på noe avslappende i tillegg. Det er et lite inngrep som tar ca 15 minutter.

Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...