Gå til innhold

Plutselig fått hår i ansiktet

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig begynt å få hårvekst i ansiktet. Det er hovedsakelig på haken.

Hva kan dette komme av?

Hvordan kan jeg fjerne dette?

Jeg har undersøkt om laser- det er dyrt. elektrolyse-er meget smertefult.. Tips?

Jeg er ei jente i starten av 30 åra.. Og ønsker ikke skjegg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324904-plutselig-f%C3%A5tt-h%C3%A5r-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikt er gjerne hormonelt, ikke uvanlig etter å ha fått barn. Har du ikke barn, kan det likevel være hormonelle endringer. Er det bare 2-3 hår ville jeg ikke gjort annet enn å nappe dem ut, men om du føler du får skjegg er det kanskje greit å høre med legen om det er en grunn til å ta blodprøve?

Hår i ansiktet og kroppen generelt dukker også gjerne opp hvis en går mye ned i vekt. Men dette er kanskje ikke tilfelle?

selv fikk jeg mer hår av en hormonell ubalanse(pcos som medførte for mye testoreron).verdt å sjekke opp?isåfall reguleres det av seg selv stort sett,ved riktig behandling

lykke til:)

Ok.

Takk for svar.

Vet du hva slags behandling som kan hjelpe?

Slikt er gjerne hormonelt, ikke uvanlig etter å ha fått barn. Har du ikke barn, kan det likevel være hormonelle endringer. Er det bare 2-3 hår ville jeg ikke gjort annet enn å nappe dem ut, men om du føler du får skjegg er det kanskje greit å høre med legen om det er en grunn til å ta blodprøve?

Hår i ansiktet og kroppen generelt dukker også gjerne opp hvis en går mye ned i vekt. Men dette er kanskje ikke tilfelle?

Jeg har fått barn, og dette har kommet etter jeg fikk barnet..

Det er ikke skjegg, men syns det er litt for mange hårstrå til napping..

Vet du om det finnes noe som kan hjelpe meg? P-piller?..

Jeg har ikke noe stort vekt nedgang nå..

Annonse

Jeg har fått barn, og dette har kommet etter jeg fikk barnet..

Det er ikke skjegg, men syns det er litt for mange hårstrå til napping..

Vet du om det finnes noe som kan hjelpe meg? P-piller?..

Jeg har ikke noe stort vekt nedgang nå..

Det må nesten en lege svare på :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...