Gå til innhold

hvor sikker er graviditetstesten til CB?

Anbefalte innlegg

Gjest gravid i følge ClearBlue?

I går viste CelarBlue digitaltesten at jeg er gravid. Hvor sikker er disse testene? Kan jeg anse meg selv som gravid eller må jeg ta en blodprøve hos legen?

Jeg har veldig lyst å fortelle min bestevenn dette, selv om jeg kanskje bare er et par uker på vei. Er det dumt, eller venter "alle" til det har gått tre måneder før de forteller noen som helst det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324911-hvor-sikker-er-graviditetstesten-til-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Viser testen positivt resultat er man gravid, ingen tvil. Og det er like sikkert som hos legen. Blodprøve brukes veldig sjelden for å påvise graviditet, så det kan du utelukke.

Takk :-)

Jeg er veldig glad for dette, for jeg og min mann har prøvd i flere måneder nå, men samtidig er det skummelt!

Gratulerer!

Jeg fortalte det til søsteren min med en gang jeg, så jeg skjønner godt at du ikke klarer å vente :) Med storesøster visste vel "gud og hvermann" det da jeg var 6 uker på vei... :P Med lillesøster klarte jeg (stort sett) å holde det hemmelig en stund til...

Gratulerer!

Jeg fortalte det til søsteren min med en gang jeg, så jeg skjønner godt at du ikke klarer å vente :) Med storesøster visste vel "gud og hvermann" det da jeg var 6 uker på vei... :P Med lillesøster klarte jeg (stort sett) å holde det hemmelig en stund til...

Takk, for jeg har såååå lyst å fortelle det til min storesøster nå med en gang:) Hun har jo tre barn fra før og derfor også vet mye noe som kan begtrygge meg, noe samboeren min ikke kan bestandig;)

Takk, for jeg har såååå lyst å fortelle det til min storesøster nå med en gang:) Hun har jo tre barn fra før og derfor også vet mye noe som kan begtrygge meg, noe samboeren min ikke kan bestandig;)

Det er alltid veldig greit å kunne prate med søsteren sin om sånt, ja - skjønner deg veldig godt jeg :)

Rett etter mannen, så var jeg den første som fikk vite det når min søster var gravid også, så det gikk heldigvis begge veier... ;)

Annonse

ArabianStar

Takk :-)

Jeg er veldig glad for dette, for jeg og min mann har prøvd i flere måneder nå, men samtidig er det skummelt!

Jeg tok også en CB-digitaltest, og resultatet ble positivt. Ingen tvil, og nå kommer ungen om to mnd..

Gratulerer masse!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...