Gjest jente 31 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei jeg er en jente på 31 år har en sønn på snart 6 år..Har mens regelm.men har starke mens smerter første dagen.Bruker ikke prevensjon.Har ikke partner heller for tiden.Har ikke hatt partner eller sex på 6 mnd.Har de siste 2 mnd.hatt underlivs smerter og i nyre regionen for 1 mnd siden..(starke smerter i nyre regionen på høyre siden)Også var jeg svimmel veldig da..det gikk over etter par dager.Siden siste syklus for 14 dager siden har ikke mens /utflod stoppet,den er brun og har starke underlivs smerter..Og smerter i lårene og ned over bena.Når jeg reiser meg opp fra sittende stilling så blir jeg svimmel og blir helt svært foran øynene.For å ikke glemme har jeg fjernet også en cyste på høyre siden for 3 år.Siden har jeg par ganger etter samleie hatt store smerter at jeg kan ikke stå eller sitte.Og smertene går over etter halv time..Kan tenke meg at det kunne vært en cyste som hadde spruket eller noe sånt..Er litt bekymret over problemet jeg har nå.. Har bestilt time hos legen men må nok vente litt siden de har mye å gjøre.Men det tar ikke bort mine beskymringene..Takk på forhånd!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324935-brunaktig-utflod-ettet-mens-og-mage-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.