Gå til innhold

Jeg har snakket med kona hans!

Anbefalte innlegg

Gjest på den andre siden

Ja, da var det gjort...

Har hatt en prat med kona hans og fått bekreftet alle mine mistanker om alle løgnene han har servert meg. I følge han selv var han "singel", ikke lenger hadde noe samliv med kona, de var på vei fra hverandre, han følte ikke han var utro mot henne og all verdens annet løgnskap for å lure meg!

Stakkars kone, hun har i følge seg selv vært gift med "den perfekte ektemann". Det var slik han oppførte seg hjemme sammen henne, og hun har levd lykkelig uvitende om alt faenskapet han har bedrevet.

Hun ble helt sjokkert når hun fikk vite sannheten. Det skal sies at vi hadde en helt normal samtale sammen og jeg fikk luftet ut en del ting som jeg mistenkte var ren løgn, noe jeg fikk da også bekreftet. Det var slettes ingen lett samtale å ta, og det var veldig vondt å snakke med henne. Måtte hele tiden skjerpe meg for å ikke begynne å gråte. Hun var naturligvis sjokkert, skuffet og lei seg hun også. Men da fikk vi begge vite hva slags drittsekk han har vært!

Hadde en prat med han også litt etterpå, kona hadde naturligvis ringt han og satt i gang et helvete. Det "merkelige" med samtalen vi hadde var at han ikke var sinna, ikke hevet stemmen el.l. Han innrømte faktisk å ha skyld i dette 100% på egenhånd, og var enig i at han hadde samtykket til at jeg kunne ringe kona osv. (noe han hadde sakt for da trodde han at jeg ikke kom til å gjøre det) Samtalen med han var veldig vannskelig for meg og jeg brøt fullstendig sammen. Vi avtalte å snakke ut om dette senere, han måtte bare komme seg hjem og finne ut av ting med kona si. Han var nok rimelig i sjokk, dette kom som lyn fra klar himmel for hans del.

Utover dagen og kvelden samme dag gikk det mere og mere opp for meg hvor dårlig han har behandlet meg, han har kommet med ganske så alvorlige løgner for å få meg i seng, og latt meg tro at vi kunne få en fremtid samme. Alt dette og jeg har kastet bort 1 år av mitt liv sammen han.

Han ringte meg dagen etter og beklaget om han hadde vært krass på telefonen når vi snakket dagen i forveien (samme dag som jeg hadde snakekt med kona) Beklaget at han hadde løyet til meg, var veldig lei seg, ville bare fortelle sannheten nå osv. Eneste grunn til at han nå legger alle kort på bordet er at han har blitt avslørt, hadde det ikke vært fort dette hadde han fortsatt å lure kona si og late som at vi aldri hadde hatt et forhold. For en idiot!

Det som var deilig var at jeg for første gang ikke lenger syntes synd på han og "falt" for hvor stakkarslig og vannskelig han hadde det. Jeg fortalte han at jeg driter fullstendig i han og ikke vil ha noe mere med han å gjøre. Som man reder, ligger man!!

Endelig kan jeg gå videre med livet mitt og legge hele idioten bak meg. Jeg har det nå endelig godt i livet igjen nå som jeg vet at han har vært en stor løgner og endelig fått vite sannheten! Måtte bare kona hans nå klare å finne ut av hva som også er best for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

35

• morsan

29

• Dorthe

25

• henrikke71

21

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fredrikka

Jeg mente og mener fortsatt: Du har ingen ting med om hans kone finner ut av "sannheten" eller ikke! Hennes lykke og velferd er ikke din sak, hva hun velger i sitt liv har du ikke noemed. Det er ikke din sak om denne mannen lyver eller forteller "sannheten" til sin kone, hva hun tror eller ikke tror på, hva som er sant eller ikke.

Jeg syns ikke du handlet rett, og du bør for all del holde deg unna disse to menneskene for all framtid nå. Ikke bland deg mer inn i deres forhold, ikke snakk med henne eller ham på telefonen, du har ikke noe med deres liv å gjøre og har gjort mer enn nok nå.

Kom deg videre i ditt eget liv og la disse menneskene i fred!

Annonse

Jeg mente og mener fortsatt: Du har ingen ting med om hans kone finner ut av "sannheten" eller ikke! Hennes lykke og velferd er ikke din sak, hva hun velger i sitt liv har du ikke noemed. Det er ikke din sak om denne mannen lyver eller forteller "sannheten" til sin kone, hva hun tror eller ikke tror på, hva som er sant eller ikke.

Jeg syns ikke du handlet rett, og du bør for all del holde deg unna disse to menneskene for all framtid nå. Ikke bland deg mer inn i deres forhold, ikke snakk med henne eller ham på telefonen, du har ikke noe med deres liv å gjøre og har gjort mer enn nok nå.

Kom deg videre i ditt eget liv og la disse menneskene i fred!

Du har tydeligvis aldri vært i "konas" situasjon. Jeg skulle virkelig ønske noen sa fra istedetfor at mange visste og ingen torte si noe. Men det var det jo ingen som gjorde før han selv omsider torte å få frem sannheten...

Du har tydeligvis aldri vært i "konas" situasjon. Jeg skulle virkelig ønske noen sa fra istedetfor at mange visste og ingen torte si noe. Men det var det jo ingen som gjorde før han selv omsider torte å få frem sannheten...

''Du har tydeligvis aldri vært i "konas" situasjon.''

Jeg vet ikke hva Fredrikka har erfart, og synes det er feil av deg å spekulere i det. For øvrig har jeg vært i konas situasjon, men er likevel hjertens enig med Fredrikka og høstløv. Så tro ikke at alle som har opplevd utroskap setter pris på at elskerinnen kontakter dem for å fortelle "hvem de er gift med".

''Du har tydeligvis aldri vært i "konas" situasjon.''

Jeg vet ikke hva Fredrikka har erfart, og synes det er feil av deg å spekulere i det. For øvrig har jeg vært i konas situasjon, men er likevel hjertens enig med Fredrikka og høstløv. Så tro ikke at alle som har opplevd utroskap setter pris på at elskerinnen kontakter dem for å fortelle "hvem de er gift med".

Jeg har selv vært i noe som ligner på konas situasjon (om enn ikke fullt så ille) og ville helt klart satt pris på at noen tok bladet fra munnen og fortalte meg hva gubben egentlig holdt på med.

Jeg har selv vært i noe som ligner på konas situasjon (om enn ikke fullt så ille) og ville helt klart satt pris på at noen tok bladet fra munnen og fortalte meg hva gubben egentlig holdt på med.

Ja, men snakk for deg selv. Det du skrev var "du har tydeligvis ikke vært i konas situasjon". Dermed tror du automatisk at alle som har opplevd det samme som deg mener det samme som deg. Og det er helt feil.

Og dessuten: "Noen" er ikke det samme som "elskerinnen". Etter mitt syn er det noe helt annet om en god venn forteller noe slikt.

Gjest Fioletta

Jeg synes absolutt du gjorde det rette her! Syns det er sjokerende at folk ikke mener at konen skal få vite dette. Jeg hadde vært sjeleglad uansett om det hadde vært elskerinnen eller en venn som hadde fortalt dette.

Synn at det skal være så enkelt å være utro. Det skremmer meg!

Gjest skremmer meg

Jeg synes absolutt du gjorde det rette her! Syns det er sjokerende at folk ikke mener at konen skal få vite dette. Jeg hadde vært sjeleglad uansett om det hadde vært elskerinnen eller en venn som hadde fortalt dette.

Synn at det skal være så enkelt å være utro. Det skremmer meg!

Det skremmer meg også at så mange kvinner bryter inn i såkalte "dårlige ekteskap som egentlig er over, men vi bor bare sammen.." bla bla

Annonse

Bra du har kuttet han ut - skjønner du er glad for å ha blitt kvitt han!

Men jeg må - dessverre nok en gang - kommentere at jeg stadig vekk blir overrasket over hvor mange kvinner som "kjøper" menns påstander om at ekteskapet er over før det egentlig er det. Hvis han mener seg "singel" når han fortsatt bor sammen med henne, kan man jo vurdere å vente til han omsider har flyttet ut, kanskje?

''I følge han selv var han "singel", ikke lenger hadde noe samliv med kona, de var på vei fra hverandre, han følte ikke han var utro mot henne og all verdens annet løgnskap for å lure meg! ''

Jeg synes du gjorde det rette. Jeg prøver å forestille meg å være kona til han som var utro, og jeg ville helt bestemt ha fått beskjed om mannen min var utro mot meg - ikke gå rundt som en idiot og ane fred og ingen fare.

At det skulle være elskerinnen som ga meg den beskjeden, er kanskje ikke det helt ideelle, men du gjorde det jo ikke for å hovere over henne, og "haha, jeg tok mannen din", men rett og slett for å fortelle henne hvordan mannen hennes egentlig var. Og jeg ville heller ha opplevd det, enn ikke å få vite i det hele tatt...

Synes du var tøff jeg.

Det skremmer meg også at så mange kvinner bryter inn i såkalte "dårlige ekteskap som egentlig er over, men vi bor bare sammen.." bla bla

Akkurat det er jeg helt enig med deg i!

Man skal ikke involvere seg i menn som fortsatt er gift, uansett hvor dårlig ekteskapet deres er (eller de sier det er).

Det var dårlig gjort overfor kona.

Så hun skulle heller ha gått rundt som et naut da, leve på en løgn resten av livet? Ikke vite hva mannen hennes har gjort mot henne.

Hvis mannen din hadde vært utro mot deg, ville du virkelig ikke ha visst det?

Gjest ViViola

Men jeg må - dessverre nok en gang - kommentere at jeg stadig vekk blir overrasket over hvor mange kvinner som "kjøper" menns påstander om at ekteskapet er over før det egentlig er det. Hvis han mener seg "singel" når han fortsatt bor sammen med henne, kan man jo vurdere å vente til han omsider har flyttet ut, kanskje?

''I følge han selv var han "singel", ikke lenger hadde noe samliv med kona, de var på vei fra hverandre, han følte ikke han var utro mot henne og all verdens annet løgnskap for å lure meg! ''

''Men jeg må - dessverre nok en gang - kommentere at jeg stadig vekk blir overrasket over hvor mange kvinner som "kjøper" menns påstander om at ekteskapet er over før det egentlig er det. Hvis han mener seg "singel" når han fortsatt bor sammen med henne, kan man jo vurdere å vente til han omsider har flyttet ut, kanskje?''

Enig!

Jeg er også enig. Og jeg er usikker på om disse kvinnene bare er naive, eller om de tror det de ønsker å tro.

Jeg er også enig. Og jeg er usikker på om disse kvinnene bare er naive, eller om de tror det de ønsker å tro.

Ikke lett å si.

Kanskje noen av dem håper at de vil bli valgt av denne mannen likevel? Og så blir de sjokkert og såret da han likevel ikke vil gå fra kona?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...