Gå til innhold

Jeg har snakket med kona hans!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

35

• morsan

29

• Dorthe

25

• henrikke71

21

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kayia

Ja. jeg lot meg lure av denne mannen, og har lært av dette.

Men er det så vannskelig å forstå at jeg ikke har gjort dette for å ta hevn, er forsmådd fordi han valgte kona i stedenfor (gjentar at jeg gjorde det slutt med han), men kanskje jeg faktisk hadde et behov for å få sannheten da dette gikk på psyken løs?

Er det vannskelig å skjønne at jeg har vært veldig langt nede på grunn av denne mannen og alle løgnene han serverte meg, og at det ikke hjalp at han fortsatte å spille på min samvittigjet og fikk meg til å føle meg ekstremt hjelpesløs og liten?

Jeg har forsøkt å snakke med han flere ganger etter at JEG gjorde det slutt med han, men han fortsatte sitt syke spill og fortsatte å dra meg ned i søla med enda flere løgner? Han visste nøyaktig hvor mitt svake punkt var og har utnyttet dette til de grader.

Å snakke med kona hans var siste utvei for å klare å komme videre i livet. Hva med at jeg har behov for å ha det bra psykisk, og ikke gå konstant rundt med bekymringer og ubesvarte spørsmål? Er det noen som faktisk kan tro at jeg også har vært et "offer" her?

Jeg har det i allefall veldig bra nå (ikke på en triumferende måte), og har fått bekreftet alle mine mistanker og kan nå endelig legge alt det vonde bak meg og begynne å leve livet igjen.

''Ja. jeg lot meg lure av denne mannen, og har lært av dette.''

Jeg kjenner jo historien bare ut fra det du har skrevet her, og ut fra det syns jeg du skal slutte å si at du ble lurt av denne mannen. Han har jo vært åpen om at han har en kone og at han bor sammen med henne, og det burde holde for deg. Det at du ikke har skjønt at 'gift' og 'singel' er en umulig kombinasjon burde du være tøff nok til å ta ansvar for selv, også i ettertid.

Jeg håper bare at gubbene våre klarer å holde tissen sin på riktig sted jeg...men hvis min ikke gjør det, så vil jeg finne ut det selv..

Men hvis man ikke finner ut av det selv? Ville du da heller levd "lykkelig" utitende med en godt mulig notorisk utro fyr, som også kan få diverse barn på si samt ta med noen sykdommer hjem til deg? (En fyr som lyver og bedrar på denne måten over tid, vil meget trolig trå til igjen, om det skjer noe veldig spesielt. )

Jaja sier jeg nå bare. Jeg setter ærlighet fremfor slik "lykke".

Nå har jeg argumenter for om det er riktig eller ikke å fortelle det til kona gang på gang nedover i tråden her, så det skal jeg la ligge. Men jeg vil bare si deg at jeg nå håper at du for framtiden holder deg unna gifte menn, uansett hvor dårlige forhold de sier at de lever i!!!

Men hvis man ikke finner ut av det selv? Ville du da heller levd "lykkelig" utitende med en godt mulig notorisk utro fyr, som også kan få diverse barn på si samt ta med noen sykdommer hjem til deg? (En fyr som lyver og bedrar på denne måten over tid, vil meget trolig trå til igjen, om det skjer noe veldig spesielt. )

Jaja sier jeg nå bare. Jeg setter ærlighet fremfor slik "lykke".

Elis, jeg har takket pent farvel til denne tråden, en har jo bare forskjellig syn på saken, sånn er det.

Annonse

Du må ha skikkelig dårlige erfaringer siden du mener at vi som lever i gode ekteskap bør skille oss fordi de fleste menn er utro!

Neida, jeg har bare vært singel veldig lenge og møtt mange gifte menn på byen og hørt hva de sier som unnskyldning. Oppegående menn som man skulle trodd oppfører seg skikkelig gjør ikke det.

Uansett, jeg har aldri vært sammen med en gift mann og ikke har jeg vært utro heller hvis noen skulle tvile.

Gjest Klaudia

Har lest innleggene nedover her. Litt av en debatt det har blitt!

Jeg er forøvrig enig med deg, trådstarter om at du er et offer her. Du har jo gått i god tro om at du har vært isammen med en mann som har levd i et trist og dårlig ekteskap, hvor også kona hans mistrivdes og at de var enige i at de snart skulle skilles.

På den måten har du jo hatt en slags "kjæreste" som har misbrukt følelsene dine og løyet for deg på verst tenkelige måte. Han har rett og slett lekt med følelsene dine og latt deg bli glad i ham, bare for at han selv skulle kunne få i pose og sekk.

Kona hans klarer seg nok fint. Men desverre klarer han nok mest sannsynlig å lyve og lure seg til en tilgivelse fra henne.

Kanskje bruker han den klassiske versjonen om at du er en gal kjerring som har forelsket seg i ham - og at du nå er sjalu og vil ødelegge for ham/dem.

Han har helt sikkert innrømmet for henne at han har vært utro, men han innrømmer neppe i hvilken grad. Han har jo tross alt vært utro både emosjonelt og fysisk i aller høyeste grad!

Du skal ihvertfall være utrolig glad for at ikke du er kona og må forholde deg til ham videre. For ikke å snakke om alled eårene HUN har kastet bort på ham og kanskje fortsatt kommer til å kaste bort på ham...

Lykke til videre med kjærligheten! - (Håper ikke denne situasjonen har skremt deg alt for mye for framtiden:-/

Neida, jeg har bare vært singel veldig lenge og møtt mange gifte menn på byen og hørt hva de sier som unnskyldning. Oppegående menn som man skulle trodd oppfører seg skikkelig gjør ikke det.

Uansett, jeg har aldri vært sammen med en gift mann og ikke har jeg vært utro heller hvis noen skulle tvile.

''jeg har aldri vært sammen med en gift mann''

Det har jeg;-) ;-)

Annonse

Samme her;-) Men likefullt en gift mann, da, om ikke noen _annens_ mann. *he he*

Å rote seg borti gifte menn er noe dritt. Da lager man mye trøbbel for seg selv. Jeg skjønner ikke at noen gidder, jeg har sett noen grelle eksempler. Men folk får gjøre som de vil, jeg dømmer ingen for det. Den som er gift får ta ansvaret :o)

Gjest Like hoverende du kanskje?

Hvorfor er du så oppgitt?

Kan du ikke bare innse at ikke alle er som deg? At du ønsker å vite det av elskerinnen om din mann er utro, betyr ikke at alle andre ønsker det.

Du kan ikke på forhånd vite om den aktuelle kone har det ene eller det andre synspunktet. Og da har du absolutt ingen rett til å være den som kommer med sannheten.

Hva er det som er så vanskelig å forstå med det?

Vel, det er vel ikke jeg som er den som ikke vil forstå her tror jeg.

Jeg har skrevet hundre ganger nå at jeg forstår at en stor del her inne ikke ønsker å få vite om utroskap fra elskerinna.

Er den grei???

Videre har jeg skrevet at mitt slag kvinner, altså kvinner som meg, vi ønsker å vite om utroskapen så fort som mulig, gjerne fra elskerinnen.

Er den grei???

Mange av dere mener at trådstarter har ødelagt masse ved å ringe til kona til mannen trådstarter har knulla.

Er den grei???

HVIS denne kona er som meg og andre med meg (som ønsker å vite med en gang hva som foregår også av elskerinna og vi blåser i om hun gjør det for å hevne seg husker du) så er hun fornøyd med at trådstarter har ringt henne.

Er den grei???

Dere skriver bastant at trådstarter har ødelagt et liv til (konas) at hun bør bære konas ulykke på sine skuldre, at hun gjorde noe helt feil i å ringe kona.

Er den grei???

Hvis denne kona tenker som meg og de med meg så har ikke trådstarter ødelagt noen ting ved å ringe! Trådstarter bør ikke ha en annens fall på sine skuldre! Det var ikke nødvendigvis egosistisk av henne fordi hun ringer til en som vil bli ringt til! Ved å ringe kona så har hun hjulpet kona med noe kona setter stor pris på å få høre om.

Er den grei???

Og derfor mener jeg at dere ikke bør være så bastante mot trådstarter for vi vet jo ikke hvordan kona er og kona kan svært mulig føle som meg og de med meg.

Er den grei???

Hvis du nå ikke forstår hva jeg mener så la være å svare meg da, for dette her går virkelig ikke ann å diskutere mer.

Jeg er helt sikker på at noen av dere kverulerer på moro nå altså.

Men jeg sier jo det at er mannen din utro over tid så vil du skjønne det. Så hvorfor må noen andre fortelle deg det da? Trenger du en elskerinne til å ringe og hovere? Vil ikke det bare gjøre det enda verre. Det er ganger det kan være lurt å ikke ta opp ting når det oppdages, men vente litt og samle seg og så ta tak i det.

"Men jeg sier jo det at er mannen din utro over tid så vil du skjønne det. Så hvorfor må noen andre fortelle deg det da?"

JEG VIL IKKE HA EN MANN SOM ER UTRO EN GANG ELLER OVER TID.

"Trenger du en elskerinne til å ringe og hovere?"

JEG BLÅSER I OM HUN HOVERER, JEG VIL VITE SANNHETEN SLIK AT JEG SELV KAN VURDERE HVA JEG VIL MED FORHOLDET MITT

Vil ikke det bare gjøre det enda verre.

NEI. UTROSKAPEN ER FAEN SELV, IKKE HVEM SOM SIER DET TIL MEG

Det er ganger det kan være lurt å ikke ta opp ting når det oppdages, men vente litt og samle seg og så ta tak i det.

DET SYNES DU. MEN DET ER AKKURAT DETTE JEG VIL BESTEMME SELV HVA SOM PASSER FOR MEG OG DERFOR VIL JEG VITE SANNHETEN------NÅ----OG GJERNE FRA ELSKERINNA

Undkyld skrikingen men jeg trodde virkelig jeg hadde fått frem meningen min nå altså

"om kona her tenker og føler som meg så føler hun ikke at det er ødeleggende at trådstarter ringer henne"

tenk deg om selv da..

Du vet du hva, iqèn din skremmer meg litt.

"Tenk deg om" Hva i all vide verden er det som er så vanskelig henrikke 71?

Hva er det du ikke klarer å forstå?

Dette er siste gang jeg prøver å trykke noe inn hos deg altså, skjønner du ikke nå så gir jeg opp.

Jeg har vært den forsmådde kone en gang.

JEG HAR HATT EN UTRO PARTNER EN GANG. OG JA, JEG VILLE VITE DET SÅ FORT SOM MULIG OG SYNES DET VAR GREIT Å SNAKKE MED HANS ELSKERINNE.

DET ER LAVT Å LEGGE SEG ETTER OPPTATTE PARTNERE MEN DET ER IKKE FØRST OG FREMST HENNE JEG FØLER HAR SVIKET MEG MEN HAN - MIN MANN!!!

HVIS MIN NÅVÆRENDE PARTNER ER MEG UTRO SÅ SER JEG SVÆRT GJERNE AT HANS ELSKERINNE RINGER MEG OG SIER I FRA.

HELLER DET ENN Å GÅ I UVISSHET.

Jeg trenger faktisk ikke tenke noe mer enn dette!

Ja men det er en håpløs tråd. Det kommer ingen nye momenter inn i saken. Man må vel bare konkludere med at en er forskjellig. Noen vil heller leve i uvitenhet om utroskap. Andre, deriblandt meg selv, vil heller vite sannheten.

Dette er noe av den mest idiotiske tråden jeg har opplevd her inne.

Makan til påståelighet.

Det enesten jeg vil ha frem er at noen kvinner foretrekker at elskerinnen ringer og at det derfor ikke er ødeleggende om hun gjør det.

Og det ser visst ikke ut til å bli godtatt her inne.

:)

Jeg er så fullstendig enig med deg, og du skriver ikke vanskelig på noen som helst måte - jeg har forstått hva du mener hele tiden jeg... Men det er vanskelig å tro at noen kan mene som oss, skjønner jeg.

Takk. Og det er det som gjør at jeg blir oppgitt her.

Bare fordi jeg/vi tenker sånn så er vi garantert å være elskerinner som vi rettferdiggjøre at vi knuller gifte menn.

Det er faktisk sjokkerende at det liksom ikke skal gå an at noen koner ikke ønsker en dag lengre utroskap en det som er nødvendig og at vi klarer å forholde oss "fattet" i forhold til elskerinnen.

Jeg har selv vært der og hadde ingen problemer med å samtale med elskerinna. Selv om hun faktisk hoverte i ettertid. Men det hadde hun forsåvidt grunn til for min mann gikk til henne opptil flere ganger. Jeg satte pris på å få vite alt som var å vite, da fikk jeg jo samtidig vite hvor mye og hvor mange ganger han hadde løyet for meg oa.

"Å snakke med kona hans var siste utvei for å klare å komme videre i livet. Hva med at jeg har behov for å ha det bra psykisk, og ikke gå konstant rundt med bekymringer og ubesvarte spørsmål? Er det noen som faktisk kan tro at jeg også har vært et "offer" her? "

Du har det kanskje bra etter dette, men kona hadde hatt det bedre om du hadde holdt deg unna ekteskapet deres i utgangspunktet. Et ekteskap er ikke over før en har flyttet ut. Hva med den psykiske helsa til kona! Beklager, men for meg er ikke du et offer i dette, selv om du sikkert har hatt det vondt.

Så kona skulle redde din psyke, fordi det gikk på helsa løs for deg? Det ansvaret har hun vitterligen ikke, og du har ingen rett til å legge det på henne og bruke henne til å få sjelefred. For meg fremstår du som en naiv egoist.

Først blander du deg inn i en annens ekteskap, og så skal den personen redde deg etterpå. Nei vet du hva!!

Har kona så mye bedre av å leve på en løgn da? Og jeg regner det som meget sannsynlig at denne løgnen vil gjenta seg. Mannen er tydeligvis ikke fornøyd hjemme, og trenger å få bekreftet seg selv ute på byen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...