Gå til innhold

Jeg har snakket med kona hans!

Anbefalte innlegg

Gjest MayLynn

"Å snakke med kona hans var siste utvei for å klare å komme videre i livet. Hva med at jeg har behov for å ha det bra psykisk, og ikke gå konstant rundt med bekymringer og ubesvarte spørsmål? Er det noen som faktisk kan tro at jeg også har vært et "offer" her? "

Du har det kanskje bra etter dette, men kona hadde hatt det bedre om du hadde holdt deg unna ekteskapet deres i utgangspunktet. Et ekteskap er ikke over før en har flyttet ut. Hva med den psykiske helsa til kona! Beklager, men for meg er ikke du et offer i dette, selv om du sikkert har hatt det vondt.

Så kona skulle redde din psyke, fordi det gikk på helsa løs for deg? Det ansvaret har hun vitterligen ikke, og du har ingen rett til å legge det på henne og bruke henne til å få sjelefred. For meg fremstår du som en naiv egoist.

Først blander du deg inn i en annens ekteskap, og så skal den personen redde deg etterpå. Nei vet du hva!!

Ikke enig - mannen hadde nok funnet seg andre å være utro med. Hvis han ikke allerede hadde flere da.Kona får det MYE bedre når hun får kvittet seg med den mannen!

Fortsetter under...

• Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

35

• morsan

29

• Dorthe

25

• henrikke71

21

Mest aktive i denne tråden

Gjest MayLynn

''Vi vet ingenting om kona til trådstarters elsker er av typen som _vil_ vite om mannens eskapader eller ei. Ergo handler man ut fra sin egen erfaring og ens eget ønske i tilsvarende situasjon. Så enkelt - og så vanskelig. ''

Men tror du trådstarter overhodet vurderte hva kona måtte ønske eller ikke ønske, eller hva trådstarter selv ville ønsket hvis hun var den som var i konas situasjon?

Jeg betviler sterkt på at slike tanker overhodet var med i bildet - hun valgte å ringe kona ene og alene for sin egen skyld og av hensyn til seg selv.

Jeg syns hun gjorde kona en tjeneste jeg... Ved å fortelle det altså - ikke ved å innlede et forhold til han\m.

Du vet du hva, iqèn din skremmer meg litt.

"Tenk deg om" Hva i all vide verden er det som er så vanskelig henrikke 71?

Hva er det du ikke klarer å forstå?

Dette er siste gang jeg prøver å trykke noe inn hos deg altså, skjønner du ikke nå så gir jeg opp.

Jeg har vært den forsmådde kone en gang.

JEG HAR HATT EN UTRO PARTNER EN GANG. OG JA, JEG VILLE VITE DET SÅ FORT SOM MULIG OG SYNES DET VAR GREIT Å SNAKKE MED HANS ELSKERINNE.

DET ER LAVT Å LEGGE SEG ETTER OPPTATTE PARTNERE MEN DET ER IKKE FØRST OG FREMST HENNE JEG FØLER HAR SVIKET MEG MEN HAN - MIN MANN!!!

HVIS MIN NÅVÆRENDE PARTNER ER MEG UTRO SÅ SER JEG SVÆRT GJERNE AT HANS ELSKERINNE RINGER MEG OG SIER I FRA.

HELLER DET ENN Å GÅ I UVISSHET.

Jeg trenger faktisk ikke tenke noe mer enn dette!

Tror ikke det er noe i veien med IQ´en min selv om jeg er uenig med deg, der syns jeg du var litt ufin. Hva med å akseptere at folk er forskjellige og har forskjellige meninger?

Du vet du hva, iqèn din skremmer meg litt.

"Tenk deg om" Hva i all vide verden er det som er så vanskelig henrikke 71?

Hva er det du ikke klarer å forstå?

Dette er siste gang jeg prøver å trykke noe inn hos deg altså, skjønner du ikke nå så gir jeg opp.

Jeg har vært den forsmådde kone en gang.

JEG HAR HATT EN UTRO PARTNER EN GANG. OG JA, JEG VILLE VITE DET SÅ FORT SOM MULIG OG SYNES DET VAR GREIT Å SNAKKE MED HANS ELSKERINNE.

DET ER LAVT Å LEGGE SEG ETTER OPPTATTE PARTNERE MEN DET ER IKKE FØRST OG FREMST HENNE JEG FØLER HAR SVIKET MEG MEN HAN - MIN MANN!!!

HVIS MIN NÅVÆRENDE PARTNER ER MEG UTRO SÅ SER JEG SVÆRT GJERNE AT HANS ELSKERINNE RINGER MEG OG SIER I FRA.

HELLER DET ENN Å GÅ I UVISSHET.

Jeg trenger faktisk ikke tenke noe mer enn dette!

Forresten, så skjønner jeg jo at jeg har støtt deg veldig, og det var sånn sett ikke meningen, hvis du leste alle mine innlegg i går, så avsluttet jeg altså med å ønske trådstarter lykke til med framtidige menn, og ellers alt mulig godt.

Nå skal jeg jammen meg ikke si mere om denne saken.

Gjest Like hoverende du kanskje?

Tror ikke det er noe i veien med IQ´en min selv om jeg er uenig med deg, der syns jeg du var litt ufin. Hva med å akseptere at folk er forskjellige og har forskjellige meninger?

For å avsluttet dette så skal jeg si, jeg har ikke hatt noen problem med å kunne skjønne eller respektere at du/vi har forskjellige meninger.

Det er vel heller du som ikke klarte å akseptere at noen kvinner/koner faktisk vil foretrekke å få vite om sannheten og gjerne da av elskerinna.

Det provoserte meg litt at du hele tiden så for deg at jeg måtte være ei elskerinne som ville rettferiggjøre at jeg knullet en gift mann.

Og når jeg skriver til deg at: jeg som gift kvinne vil at folk skal si fra til meg med en gang mannen min er utro og jeg bryr meg ikke om det er elskerinna som ringer meg.

Så skriver du: Tenk deg om da.

Du klarte altså ikke akseptere min side av saken slik jeg kunne se det. Og det var da jeg ble litt ufin, for du burde kunne lese hva jeg skriver, og stole på det i den grad det går an å stole på noe her inne.

Men som du sier, like greit å være ferdig med denne tråden nå. Det er noe av den verste tråd jeg har erfart her inne, og det sier ikke lite.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Du tar feil - jeg har i hele denne tråden argumentert med at jeg ville ha visst sannheten hvis min mann var utro, men jeg har aldri vært noens elskerinne. Så det er flere som har denne meningen her, selv om den ikke bunner i å rettferdiggjøre noe som helst.

Hæ?

Jeg har da aldri påstått at du har vært noens elskerinne? Derimot virker det som om "Like hovererende" har vært det. Det var henne jeg svarte.

Om det er du som står bak det nicket, så husk at du bare skal bruke ett nick per tråd.

Gjest Ulvinnen

Vel, det er vel ikke jeg som er den som ikke vil forstå her tror jeg.

Jeg har skrevet hundre ganger nå at jeg forstår at en stor del her inne ikke ønsker å få vite om utroskap fra elskerinna.

Er den grei???

Videre har jeg skrevet at mitt slag kvinner, altså kvinner som meg, vi ønsker å vite om utroskapen så fort som mulig, gjerne fra elskerinnen.

Er den grei???

Mange av dere mener at trådstarter har ødelagt masse ved å ringe til kona til mannen trådstarter har knulla.

Er den grei???

HVIS denne kona er som meg og andre med meg (som ønsker å vite med en gang hva som foregår også av elskerinna og vi blåser i om hun gjør det for å hevne seg husker du) så er hun fornøyd med at trådstarter har ringt henne.

Er den grei???

Dere skriver bastant at trådstarter har ødelagt et liv til (konas) at hun bør bære konas ulykke på sine skuldre, at hun gjorde noe helt feil i å ringe kona.

Er den grei???

Hvis denne kona tenker som meg og de med meg så har ikke trådstarter ødelagt noen ting ved å ringe! Trådstarter bør ikke ha en annens fall på sine skuldre! Det var ikke nødvendigvis egosistisk av henne fordi hun ringer til en som vil bli ringt til! Ved å ringe kona så har hun hjulpet kona med noe kona setter stor pris på å få høre om.

Er den grei???

Og derfor mener jeg at dere ikke bør være så bastante mot trådstarter for vi vet jo ikke hvordan kona er og kona kan svært mulig føle som meg og de med meg.

Er den grei???

Hvis du nå ikke forstår hva jeg mener så la være å svare meg da, for dette her går virkelig ikke ann å diskutere mer.

Jeg er helt sikker på at noen av dere kverulerer på moro nå altså.

Hadde du og trådstarter kunne vite med 100% sikkerhet at alle kvinner var som dere, kunne dere forsvart å ta den telefonen.

Så lenge ikke alle er det, så var det hun gjorde galt.

Er det greit?

Hæ?

Jeg har da aldri påstått at du har vært noens elskerinne? Derimot virker det som om "Like hovererende" har vært det. Det var henne jeg svarte.

Om det er du som står bak det nicket, så husk at du bare skal bruke ett nick per tråd.

Det virker som om det å være noens elskerinne var det eneste som kunne forklare en slik oppfatning, derfor svarte jeg deg.

Når det gjelder bruk av nick, har jeg for det første allerede svart morsan på det samme, men gjentar: Jeg bruker aldri noe annet nick enn Bookworm - men hoppet likevel inn for å svare.

Du trenger ikke å fortelle meg om DOLs reglement, det kjenner jeg veldig godt etter 10 år her inne...

Gjest Ulvinnen

Det virker som om det å være noens elskerinne var det eneste som kunne forklare en slik oppfatning, derfor svarte jeg deg.

Når det gjelder bruk av nick, har jeg for det første allerede svart morsan på det samme, men gjentar: Jeg bruker aldri noe annet nick enn Bookworm - men hoppet likevel inn for å svare.

Du trenger ikke å fortelle meg om DOLs reglement, det kjenner jeg veldig godt etter 10 år her inne...

Jeg leser ikke alle andres innlegg før jeg svarer på et innlegg til meg. Så jeg har ikke sett hva du har svart morsan.

Har du vært på dol i ti år, så burde du kjenne til hvordan trådene fungerer, og ikke påstå at noen har beskyldt deg for ting de har svart andre.

Gjest Ulvinnen

"Å snakke med kona hans var siste utvei for å klare å komme videre i livet. Hva med at jeg har behov for å ha det bra psykisk, og ikke gå konstant rundt med bekymringer og ubesvarte spørsmål? Er det noen som faktisk kan tro at jeg også har vært et "offer" her? "

Du har det kanskje bra etter dette, men kona hadde hatt det bedre om du hadde holdt deg unna ekteskapet deres i utgangspunktet. Et ekteskap er ikke over før en har flyttet ut. Hva med den psykiske helsa til kona! Beklager, men for meg er ikke du et offer i dette, selv om du sikkert har hatt det vondt.

Så kona skulle redde din psyke, fordi det gikk på helsa løs for deg? Det ansvaret har hun vitterligen ikke, og du har ingen rett til å legge det på henne og bruke henne til å få sjelefred. For meg fremstår du som en naiv egoist.

Først blander du deg inn i en annens ekteskap, og så skal den personen redde deg etterpå. Nei vet du hva!!

Godt skrevet!

Jeg leser ikke alle andres innlegg før jeg svarer på et innlegg til meg. Så jeg har ikke sett hva du har svart morsan.

Har du vært på dol i ti år, så burde du kjenne til hvordan trådene fungerer, og ikke påstå at noen har beskyldt deg for ting de har svart andre.

Og da burde kanskje heller ikke du tillegge andre erfaringer som bakgrunn av deres meninger, som ikke stemmer med virkeligheten?

Jeg hopper inn hvor som helst i en tråd for å gi min meninger, det gjør alle andre her inne, og det kommer jeg til å fortsette med.

Jeg sa forresten heller aldri at du hadde beskyldt _meg_ for å ha vært noens elskerinne som forsvarte meg på bakgrunn av det, jeg kom med min kommentar for å vise at man ikke trenger å ha vært noen elskerinne for å ha den meningen.

Gjest Ulvinnen

Og da burde kanskje heller ikke du tillegge andre erfaringer som bakgrunn av deres meninger, som ikke stemmer med virkeligheten?

Jeg hopper inn hvor som helst i en tråd for å gi min meninger, det gjør alle andre her inne, og det kommer jeg til å fortsette med.

Jeg sa forresten heller aldri at du hadde beskyldt _meg_ for å ha vært noens elskerinne som forsvarte meg på bakgrunn av det, jeg kom med min kommentar for å vise at man ikke trenger å ha vært noen elskerinne for å ha den meningen.

Folk hopper inn i tråder ja, men de svarer ikke som om de skulle vært den personen den andre har svart. Det er en aldri så liten nyanse der.

Og i følge deg, så tolket morsan svaret ditt på akkurat samme måt, hun trodde også at du egentlig var "Like hovererende".

Annonse

Gjest Like hoverende du kanskje?

Hadde du og trådstarter kunne vite med 100% sikkerhet at alle kvinner var som dere, kunne dere forsvart å ta den telefonen.

Så lenge ikke alle er det, så var det hun gjorde galt.

Er det greit?

Vi forsvarer våre syn på saken, akkurat som dere andre gjør.

For å si det sånn, vet du og de andre med sikkerhet hvilke av de to slag kvinne kona i historien her er? :)

Bare så det er sakt, jeg synes IKKE det er greit å være egosist, slem osv. altså, men det kan hende at trådstarter ved å ringe kona faktisk gjorde henne en tjeneste/noe kona ville foretrekke og ikke nødvendigvis ødela konas liv etc som noen av dere virker å mene at hun gjorde.

Er det greit ;)

Folk hopper inn i tråder ja, men de svarer ikke som om de skulle vært den personen den andre har svart. Det er en aldri så liten nyanse der.

Og i følge deg, så tolket morsan svaret ditt på akkurat samme måt, hun trodde også at du egentlig var "Like hovererende".

Beklager - det skal aldri gjenta seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...