morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå må du slutte da, nå begynner du å bli patetisk Dorthe. Ville bare si at dersom det hadde vært meg du hadde debatert med, ville jeg syntes det var ubehagelig at du har et liksom-nick, særlig ettersom du stadig vekk gjentar navnet på Dorthe, kaller det hun sier for "fjås" og at hun er "patetisk" etc. Det står deg selvsagt fritt å mene det du vil, men i slike situasjoner begynner man gjerne å lure på om den som er så krass nå kanskje er en man "kjenner" her. Det står det selvsagt også fritt å ikke bruke ditt eventuelle faste nick, men jeg må innrømme at jeg i tilsvarende situasjoner som gjelder meg gjerne titter litt på 100 nyeste og lurer på om det er noen av de kjente nickene jeg ser der som "angriper" meg, evt prøver å huske hvem det er som sstaver ordet "selvsakt" osv. Synd, men sant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like hoverende du kanskje? Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ville bare si at dersom det hadde vært meg du hadde debatert med, ville jeg syntes det var ubehagelig at du har et liksom-nick, særlig ettersom du stadig vekk gjentar navnet på Dorthe, kaller det hun sier for "fjås" og at hun er "patetisk" etc. Det står deg selvsagt fritt å mene det du vil, men i slike situasjoner begynner man gjerne å lure på om den som er så krass nå kanskje er en man "kjenner" her. Det står det selvsagt også fritt å ikke bruke ditt eventuelle faste nick, men jeg må innrømme at jeg i tilsvarende situasjoner som gjelder meg gjerne titter litt på 100 nyeste og lurer på om det er noen av de kjente nickene jeg ser der som "angriper" meg, evt prøver å huske hvem det er som sstaver ordet "selvsakt" osv. Synd, men sant. Ja, jeg er et ganske kjent nick her inne. Men jeg bruker sjelden fast nick lenger. Det har ingen ting å si i denne tråden. Hvis du leser svarene mine så bør du kunne se at disse er ganske så korrekte og lite spydige. Faktisk så vil jeg påstå at det var Dorthe som skled ut her nå ved å påstå at mannen min var meg utro. Dette har ingen ting med denne diskusjonen å gjøre. Og det var når hun begynte å slenge rundt seg med at alle var utro, at min mann var utro etc jeg begynte å formulere meg litt krasst. Jeg har debattert like korrekt som hvem som helst annen her, men det har vært noen krasse angripener den ene vegen og jeg har nok vært litt krass da den andre vegen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For en gjeng teetralske kvinns noen av dere er. Andres ulykke, det er det vel mannen som har ordnet vel og ikke henne som sa til kona. Det er greit du og fler heller lever i uvitenhet om at deres menn bedrar dere enn å få høre sannheten fra elskerinna, men det er faktisk ikke alle som ønsker å være naive naut så ro ned tonen litt. Slapp av. Det er ikke noens oppgave å avsløre for andre kvinner at mannen deres er utro. Det er noe hun kommer til å ha på samvittigheten sin i årevis. Det vet du like godt som jeg, og det er ikke hoverende å poengtere det. Hun gjorde det også like mye av egoistiske grunner, og det er usmakelig. Kom igjen, tror du virkelig at hun var ute etter å leke barmhjertig samaritan her? Andre skal helst spare meg for den form for barmhjertighet ja. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like hoverende du kanskje? Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Slapp av. Det er ikke noens oppgave å avsløre for andre kvinner at mannen deres er utro. Det er noe hun kommer til å ha på samvittigheten sin i årevis. Det vet du like godt som jeg, og det er ikke hoverende å poengtere det. Hun gjorde det også like mye av egoistiske grunner, og det er usmakelig. Kom igjen, tror du virkelig at hun var ute etter å leke barmhjertig samaritan her? Andre skal helst spare meg for den form for barmhjertighet ja. Nei men at det går an da. Jeg skriver jo gjentatte ganger at det ikke er viktig for meg om det er elskerinna eller noen andre som forteller meg, jeg skriver gjentatte ganger at det ikke er viktig for meg om elskerinna er lei seg eller hoverer når hun ringer meg. Jeg vil ha SANNHETEN. Uansett hvor den kommer fra, hvordan den kommer til meg. Er det virkelig så veldig vanskelig å skjønne da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei men at det går an da. Jeg skriver jo gjentatte ganger at det ikke er viktig for meg om det er elskerinna eller noen andre som forteller meg, jeg skriver gjentatte ganger at det ikke er viktig for meg om elskerinna er lei seg eller hoverer når hun ringer meg. Jeg vil ha SANNHETEN. Uansett hvor den kommer fra, hvordan den kommer til meg. Er det virkelig så veldig vanskelig å skjønne da? Ja, for dette handler jo kun om deg og dine ønsker. Du foretar et valg for kona, fordi "du ville syns det var best å få det fortalt", så regner du med at hun må ha det på samme måte? Og dette syns du ikke er en smule arrogant? Det er forkastelig at du gir deg selv rett til å gjøre det, og rettferdiggjør det på en så utrolig egoistisk måte. Beklager, dette her har jeg bare null respekt for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, for dette handler jo kun om deg og dine ønsker. Du foretar et valg for kona, fordi "du ville syns det var best å få det fortalt", så regner du med at hun må ha det på samme måte? Og dette syns du ikke er en smule arrogant? Det er forkastelig at du gir deg selv rett til å gjøre det, og rettferdiggjør det på en så utrolig egoistisk måte. Beklager, dette her har jeg bare null respekt for. Man gjør vel strengt tatt også et valg om man velger å lukke øynene og la vær å si noe? Blir litt satt ut av denne tråden her jeg, at det er så mange som synes det er helt ok å passe sine egne saker og ikke gi beskjed er ..underlig, men bevares folk får gjøre slik de vil, men jeg hadde satt umåtelig pris på å vite. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Så nå kan du sitte der på din høye hest og vite at du har ødelagt like mye for kona som han ødla for deg. Hevnen er søt, ikke sant. Det er godt å vite at flere har det vondt. Pst! Du har mail. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ''Det er ikke bare kvinner som er så lettlurte, da.'' Nei, dessverre er det noen gutter/menn som også lures trill rundt av damer, men kanskje ikke så mye i slike type "min-ektefelle-forstår-meg-ikke-tilfeller"? Men dertil flere tilfeller av "opsann, gravid, ja!" ...;-) Når dte gjelder gutter som har det vondt pga kjærlighet, passer det å skyte inn at jeg irriterer meg litt for tiden over Beyonces nye hit "If I were a boy", da den antyder at det bare er jenter som kan lide i kjærlighet og at gutter har det enkelt! Så her er jeg fornærmet på forskudd på vegne av min lille sønn og alle andre gutter som kan komme til å oppleve trøblete kjærlighetsforhold og svik! M-) ''Man tror jo gjerne det beste om folk. Gjør man ikke? Og det er vel strengt tatt en god egenskap. '' Ja, jeg er helt enig i at det er en god egenskap. Men samtidig kan det stille sspørsmål ved om det å tro på en manns min-kone-forstår-meg-ikke-unnskyldninger kan sies å være "å tro det beste om folk". Slike elskerinner tror jo dermed det verste om mannens _kone_, og selv om det sikkert finnes unntak, tenker jeg at det er en god del av egoisme ute og går også ("jeg vinner til slutt, bare han kvitter seg med kona"). *kyniker* Jeg er enig i det du skriver (bortsett fra at jeg ikke er rent lite rystet over at du hører på artister som Beyonece eller hva hun heter). Når det er sagt synes jeg dama over er forferdelig patetisk. Hun har gått på en smell - greit nok, men hun har ingenting med å sladre til denne mannens kone. Hun har rett og slett ingenting med hva som foregår i deres ekteskap. Dette høres ut som en patetisk hevn, og hun har, muligens, ødelagt, eller i det minste rystet, et forhold, to personers, flere dersom det er barn med i bilde, liv, og dette har hun ingenting med å gjøre. Jeg antar det er et resultat av galskap i gjerningsøyeblikket, men det ser likefullt ut som hevn, der resultatet er ganske alvorlig. Hadde den forsmådde kone vært en venninne av henne - så selvsagt; da forteller man om svik, men i dette tilfellet har hun blandet seg bort i noe hun ikke har noe som helst med. Patetisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er enig i det du skriver (bortsett fra at jeg ikke er rent lite rystet over at du hører på artister som Beyonece eller hva hun heter). Når det er sagt synes jeg dama over er forferdelig patetisk. Hun har gått på en smell - greit nok, men hun har ingenting med å sladre til denne mannens kone. Hun har rett og slett ingenting med hva som foregår i deres ekteskap. Dette høres ut som en patetisk hevn, og hun har, muligens, ødelagt, eller i det minste rystet, et forhold, to personers, flere dersom det er barn med i bilde, liv, og dette har hun ingenting med å gjøre. Jeg antar det er et resultat av galskap i gjerningsøyeblikket, men det ser likefullt ut som hevn, der resultatet er ganske alvorlig. Hadde den forsmådde kone vært en venninne av henne - så selvsagt; da forteller man om svik, men i dette tilfellet har hun blandet seg bort i noe hun ikke har noe som helst med. Patetisk. ...nesten umulig å ikke få med seg Beyonce hvis man har på radio mens man gjør husarbeid...;-) Ellers helt enig med deg i det du skriver. At elskerinnen synes det er fint for sin egen del å finne ut av at mannen likevel ikke ville velge henne, skjønner jeg, men man bør la være å fremstille det som at de har gjort noe "rettmessig" overfor kona. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Man gjør vel strengt tatt også et valg om man velger å lukke øynene og la vær å si noe? Blir litt satt ut av denne tråden her jeg, at det er så mange som synes det er helt ok å passe sine egne saker og ikke gi beskjed er ..underlig, men bevares folk får gjøre slik de vil, men jeg hadde satt umåtelig pris på å vite. Det har vært flere tråder der man diskuterer dette med elskerinner som "sier fra" til mannens kone. Det _behøver_ ikke være slik at alle dem som fordømmer elskerinnens sladring helst ikke ville visst om utroskap selv, men man reagerer på at elskerinnens varsling fremstilles nærmest som en "tjeneste" - noe som nesten bare skulle mangle at man gjorde. I en annen tråd om tilsvarende tema skrev en at hun helst ville fått vite om dette fra en som har et ønske om å vise henne omsorg - ikke en som først og fremst er ute etter hevn. Jeg skjønner slike tanker meget godt. Trådstarter skriver bl a ''Stakkars kone'' Hmmm... elskerinnen burde tenkt den tanken før hun gikk på denne mannens unnskyldninger om hvor "singel" han var til tross for at han er gift... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det har vært flere tråder der man diskuterer dette med elskerinner som "sier fra" til mannens kone. Det _behøver_ ikke være slik at alle dem som fordømmer elskerinnens sladring helst ikke ville visst om utroskap selv, men man reagerer på at elskerinnens varsling fremstilles nærmest som en "tjeneste" - noe som nesten bare skulle mangle at man gjorde. I en annen tråd om tilsvarende tema skrev en at hun helst ville fått vite om dette fra en som har et ønske om å vise henne omsorg - ikke en som først og fremst er ute etter hevn. Jeg skjønner slike tanker meget godt. Trådstarter skriver bl a ''Stakkars kone'' Hmmm... elskerinnen burde tenkt den tanken før hun gikk på denne mannens unnskyldninger om hvor "singel" han var til tross for at han er gift... Helt enig med deg i det du skriver. Jeg kan bare svare for meg selv, -jeg ville likt å visst, uavhengig om "hans" helskerinne visste han var gift fra før/om det var hevn osv, jeg hadde ikke brydd meg om grunnen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Man gjør vel strengt tatt også et valg om man velger å lukke øynene og la vær å si noe? Blir litt satt ut av denne tråden her jeg, at det er så mange som synes det er helt ok å passe sine egne saker og ikke gi beskjed er ..underlig, men bevares folk får gjøre slik de vil, men jeg hadde satt umåtelig pris på å vite. Mener du så seriøst at hun gjør dette som en tjeneste til kona for at hun skal få det bedre, og ikke av egoistiske årsaker overhode? Så er vel det neste at de skal sitte og drikke kaffe lattes sammen og bli bestevenninner som i en eller annen dum amerikansk b-film? Jeg syns det er veldig stor forskjell på å blande seg hvis man ser noen bli slått ned på gata, enn å blande seg i andres ekteskap som det blir gjort her. Trådstarter aner ikke en dytt om mannen og konas historie sammen, og hvilke forutsetninger de har for et lykkelig liv sammen eller hver for seg. Det er min mening at man ikke skal gjøre seg selv til dommer for andre. Og ironisk nok nevner trådstarter at det er meg som er hoverende.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt enig med deg i det du skriver. Jeg kan bare svare for meg selv, -jeg ville likt å visst, uavhengig om "hans" helskerinne visste han var gift fra før/om det var hevn osv, jeg hadde ikke brydd meg om grunnen. Uansett om trådstarter hadde sagt fra eller ikke, må hun likevel bære denne konas ulykke på sine skuldre, slik som henrikke71 skrev i sitt første innlegg...;-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Utro kvinner finnes ikke i din verden? Du virker veldig patetisk akkurat nå. Jeg blir temmelig oppgitt over dine svar. Uansett hvordan en vrir og vender på det, så er det faktisk den utro som er svikeren. Elskeren/elskerinnen kan være lurt. Hvem som forteller det, er revnende likegyldig, bare jeg får vite sannheten. Det finnes nesten like mange utro kvinner som menn, men her diskuteres vel ikke utroskapen men at elskerinnen ringte kona og hvorfor hun gjorde det og om det var riktig eller feil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like hoverende du kanskje? Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, for dette handler jo kun om deg og dine ønsker. Du foretar et valg for kona, fordi "du ville syns det var best å få det fortalt", så regner du med at hun må ha det på samme måte? Og dette syns du ikke er en smule arrogant? Det er forkastelig at du gir deg selv rett til å gjøre det, og rettferdiggjør det på en så utrolig egoistisk måte. Beklager, dette her har jeg bare null respekt for. Går det virkelig ikke an å forstå hva jeg skriver eller driver du regelrett med kverulering Jeg snakker ikke for elskerinnens side, jeg snakker for konas side. Dere mener at det er egoistisk å si i fra til en bedratt kone. Hvis trådstarter eller noen andre knuller min mann så vil jeg svært gjerne at de, være seg det er elskerinnen, naboen, mora mi, eller hvem som helst annen forteller meg det. HVIS JEG ER KONE, HVIS MANN ER MEG UTRO, SÅ ØNSKER JEG Å VITE DET, OG SYNES IKKE DET ER NOE PROBLEMATISK AT DET ER ELSKERINNA TIL MIN MANN SOM RINGER MEG OG SIER IFRA. Er jeg håpløs i norsk eller går det fryktelig tregt hos noen av dere? Det er helt å respektere at noen koner ikke vil vite, men det burde vel være svært så klart nå at det er mange, mange koner som vil vite, og som ikke bryr seg om at det er elskerinna som sier det, om det av hevn el. For det de bryr seg om er : sannheten!!! Og nei, dette her dreier seg ikke bare om meg, men det gjelder en side av saken og den ønsker jeg selvsakt å få frem siden en del av dere går fryktelig hardt ut mot trådstarter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på den andre siden Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Slapp av. Det er ikke noens oppgave å avsløre for andre kvinner at mannen deres er utro. Det er noe hun kommer til å ha på samvittigheten sin i årevis. Det vet du like godt som jeg, og det er ikke hoverende å poengtere det. Hun gjorde det også like mye av egoistiske grunner, og det er usmakelig. Kom igjen, tror du virkelig at hun var ute etter å leke barmhjertig samaritan her? Andre skal helst spare meg for den form for barmhjertighet ja. Ja. jeg lot meg lure av denne mannen, og har lært av dette. Men er det så vannskelig å forstå at jeg ikke har gjort dette for å ta hevn, er forsmådd fordi han valgte kona i stedenfor (gjentar at jeg gjorde det slutt med han), men kanskje jeg faktisk hadde et behov for å få sannheten da dette gikk på psyken løs? Er det vannskelig å skjønne at jeg har vært veldig langt nede på grunn av denne mannen og alle løgnene han serverte meg, og at det ikke hjalp at han fortsatte å spille på min samvittigjet og fikk meg til å føle meg ekstremt hjelpesløs og liten? Jeg har forsøkt å snakke med han flere ganger etter at JEG gjorde det slutt med han, men han fortsatte sitt syke spill og fortsatte å dra meg ned i søla med enda flere løgner? Han visste nøyaktig hvor mitt svake punkt var og har utnyttet dette til de grader. Å snakke med kona hans var siste utvei for å klare å komme videre i livet. Hva med at jeg har behov for å ha det bra psykisk, og ikke gå konstant rundt med bekymringer og ubesvarte spørsmål? Er det noen som faktisk kan tro at jeg også har vært et "offer" her? Jeg har det i allefall veldig bra nå (ikke på en triumferende måte), og har fått bekreftet alle mine mistanker og kan nå endelig legge alt det vonde bak meg og begynne å leve livet igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mener du så seriøst at hun gjør dette som en tjeneste til kona for at hun skal få det bedre, og ikke av egoistiske årsaker overhode? Så er vel det neste at de skal sitte og drikke kaffe lattes sammen og bli bestevenninner som i en eller annen dum amerikansk b-film? Jeg syns det er veldig stor forskjell på å blande seg hvis man ser noen bli slått ned på gata, enn å blande seg i andres ekteskap som det blir gjort her. Trådstarter aner ikke en dytt om mannen og konas historie sammen, og hvilke forutsetninger de har for et lykkelig liv sammen eller hver for seg. Det er min mening at man ikke skal gjøre seg selv til dommer for andre. Og ironisk nok nevner trådstarter at det er meg som er hoverende.. Vet du, hva som er rett eller galt aner jeg ikke og det finnes vel heller ingen fasit. Det jeg kan si er at jeg hadde ønsket å vite, uavhengig av grunn, uavhengig om dette var ren skjær hevn (som det så absolutt er i mange tilfeller), uavhengig om hans elskerinne visste han var gift, jeg ville ønsket å vite. Jeg ser poenget ditt klart og tydelig, og jeg forstår at det blir helt på bærtur å kalle det en "tjeneste", men dersom jeg var gift og min mann hadde en affære, så håper jeg for gudsskyld hun hadde sagt ifra dersom han eller andre ikke hadde hatt baller nok til å være ærlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Går det virkelig ikke an å forstå hva jeg skriver eller driver du regelrett med kverulering Jeg snakker ikke for elskerinnens side, jeg snakker for konas side. Dere mener at det er egoistisk å si i fra til en bedratt kone. Hvis trådstarter eller noen andre knuller min mann så vil jeg svært gjerne at de, være seg det er elskerinnen, naboen, mora mi, eller hvem som helst annen forteller meg det. HVIS JEG ER KONE, HVIS MANN ER MEG UTRO, SÅ ØNSKER JEG Å VITE DET, OG SYNES IKKE DET ER NOE PROBLEMATISK AT DET ER ELSKERINNA TIL MIN MANN SOM RINGER MEG OG SIER IFRA. Er jeg håpløs i norsk eller går det fryktelig tregt hos noen av dere? Det er helt å respektere at noen koner ikke vil vite, men det burde vel være svært så klart nå at det er mange, mange koner som vil vite, og som ikke bryr seg om at det er elskerinna som sier det, om det av hevn el. For det de bryr seg om er : sannheten!!! Og nei, dette her dreier seg ikke bare om meg, men det gjelder en side av saken og den ønsker jeg selvsakt å få frem siden en del av dere går fryktelig hardt ut mot trådstarter. Hadde min mann vært utro, er elskerinnen den siste jeg ville hørt det fra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uansett om trådstarter hadde sagt fra eller ikke, må hun likevel bære denne konas ulykke på sine skuldre, slik som henrikke71 skrev i sitt første innlegg...;-/ Ja men det fortjener hun faktisk, når hun er så tankeløs at hun begir seg ut på dette så er det bare slik. Man får ta konsekvense av det man gjør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synes jeg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ville bare si at dersom det hadde vært meg du hadde debatert med, ville jeg syntes det var ubehagelig at du har et liksom-nick, særlig ettersom du stadig vekk gjentar navnet på Dorthe, kaller det hun sier for "fjås" og at hun er "patetisk" etc. Det står deg selvsagt fritt å mene det du vil, men i slike situasjoner begynner man gjerne å lure på om den som er så krass nå kanskje er en man "kjenner" her. Det står det selvsagt også fritt å ikke bruke ditt eventuelle faste nick, men jeg må innrømme at jeg i tilsvarende situasjoner som gjelder meg gjerne titter litt på 100 nyeste og lurer på om det er noen av de kjente nickene jeg ser der som "angriper" meg, evt prøver å huske hvem det er som sstaver ordet "selvsakt" osv. Synd, men sant. Det er sørgelig mange som skriver ordet selvsakt. Begriper ikke hvor de har det fra. Men dem om det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324950-jeg-har-snakket-med-kona-hans/page/5/#findComment-2703605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.