Gå til innhold

innovervendte brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest fleskepølsa

både til dere som har det;er det hemmende?er brystene like mottagelig for kjærtegn etc?

til dere som er sammen med en med denne greia;er det skuffende?ekkelt?hva skal til for at det blir bedre?

selv har jeg alltid skammet meg over innovervendte brystvorter,jeg "tør ikke" ha sex....(er lesbisk,kankjse er damer også opptatt av flotte bryster)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324986-innovervendte-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg har også innovervendte brystvorter men har aldri tenkt på det som annerledes i forhold til "normale" brystvorter. Jeg hadde litt problem med å amme, men i forhold til sex har jeg ikke noen problemer. Min mann liker brystene mine, og det gjør jeg også.

Gjest fleskapølsa

Jeg har også innovervendte brystvorter men har aldri tenkt på det som annerledes i forhold til "normale" brystvorter. Jeg hadde litt problem med å amme, men i forhold til sex har jeg ikke noen problemer. Min mann liker brystene mine, og det gjør jeg også.

takk for svar:)

Gjest fleskepølsa

Jeg har også hatt innovervendte brystvorter,men bryst vortene kom ut da jeg var i starten av 20 årene.

de er kanskje mer ute,men har ikke sånne "sprett-vorter" som andre...sliter med at jeg føler meg så annerledes:(

men takk for svar:)da vet jeg litt mer

Mary Poppins

Personlig synes ikke jeg det er noe å tenke på, men det er jo lett for meg å si når jeg ikke selv har det.

Jeg har en venninne som hadde det og følte at det var veldig sjenerende. Hun tok en operasjon for det og det har visstnok blitt veldig fint. Men jeg synes det er drastisk å skulle opereres for noe sånt.

Annonse

Gjest fleskepølsa

Personlig synes ikke jeg det er noe å tenke på, men det er jo lett for meg å si når jeg ikke selv har det.

Jeg har en venninne som hadde det og følte at det var veldig sjenerende. Hun tok en operasjon for det og det har visstnok blitt veldig fint. Men jeg synes det er drastisk å skulle opereres for noe sånt.

operasjon blir det ikke her.men jeg bare lurte...

finner jeg en som er glad i meg,tåler vel han/hun også mine pupper

Gjest je har hatt

jeg har hatt innovervendte brystvorter, og det sjenerte meg. Grunnen til at brystvortene er innovervendte er at muskelen er for stram, og dermed trekker vorten inn.

Fant ut det var tre måter å gjøre noe ved det.

1.Operasjon. de kutter/strekker muskelen.

2. Hos en bandagist (tror jeg det er, der de selger helse produkter) fant jeg noe sugekopper som man kan feste på brystvorten og dermed strekke muskelen. Jeg brukte det og var tildels fornøyd.

3. piercing gjennom brystvorta, hvor muskelen blir konstant strekt over etpar månderes periode. Dette gjorde jeg ikke pga innovervendte vorter, men fant ut etter jeg tok ut piercingen (etter å ha hatt den inne i max to måneder), at brystvorten var enda mer ute.

Men, som en siste opplysning. Jeg hadde flere partnere før jeg gjorde noe med de innovervendte brystvortnene, og ingen av dem bemerket det. Fikk faktisk mange komplimenter over brystene mine.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...