Gjest holderlenge Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er nylig blitt singel etter et lengre forhold (ti år), og møter for første gang på lenge nye sexpartnere. De mennene jeg har vært sammen med så langt har alle sammen holdt ut i maks to-fem minutter med sex, dvs, penetrering, inn-ut, før de kommer. Nå har jeg møtt en mann som til tross for at han gir uttrykk for at han liker meg veldig godt, og blir tent på meg, virker som om han kan holde nesten hvor lenge som helst. Det hender han tar det litt roligere en liten stund hvis han nærmer seg, men kan så fortsette med ganske høyt tempo temmelig lenge. Dette gir meg bedre tid til å nyte, og å komme, før han er 'ferdig', men jeg lurer jo på om han likevel ikke er SÅ tent da, når han virker som om han bare kan fortsette hvor lenge som helst. Det har også hendt en gang og to at han mister potensen - da tar det kanskje en halvtime eller noe før vi prøver igjen, og da går det fint. Han sier dette problemet er nytt for ham (han har også et ti år langt forhold bak seg). Er det vanlig å være så utholdende? Og at den kan bli myk innimellom? Betyr det at han kanskje ikke tenner ordentlig på meg likevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325008-utholdenhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 37 1/2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 IKKE problematiser dette! Nå har du endelig møtt en som både vil og kan - dersom dere gjør dette til en "sak" kan det ødelegge for begge. Til din opplysning: Menn som kommer med en gang de penetrerer deg, gjør det ikke fordi jenta er uimotståelig eller fordi de selv er helt avsindig kåte. De kommer med en gang fordi det er slik deres erfaring har øvd dem opp. Hele tenningsmønsteret hos menn f eks når de som unge "øver seg på egen hånd" går ut på å bli ferdig snarere enn å nyte. F eks vil han ikke bli oppdaget på badet el.lign., og trener seg til å bli rask. Det er ikke uproblematisk å skulle bli "langsom" igjen - og noen prøver heller aldri å få det til. De har det bra sjøl, og er for egoistiske til å lure på om wham-bam-thank-you-ma'am er bra for partneren også... Hvis typen din sier at dette aldri har hendt før, så juger han. Han sier selvsagt det for ikke å virke unormal eller impotent eller sånt. Om han hadde sagt: dette skjer meg stadig vekk, uansett hvem jeg ligger med, så innrømmer han jo å ha en feil eller "skavank" sjøl, ikke sant? Det vil ikke menn, de risikerer heller å krenke deg ved å si: dette har aldri hendt før!(underforstått: det er du som er grunnen til det...) En korttenkt "løsning", ettersom det vil frata kvinnen sin tro på seg selv, men det skjønner de færreste menn. Det verste de kan se for seg er muligheten av å være "unormal!" Det er veldig skambefengt, uten at det behøver være det... Synd, for kvinner forakter jo ikke en mann som sier: jada, sånt skjer, ikke tenk på det! (Jeg gjør i alle fall ikke det.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325008-utholdenhet/#findComment-2708480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.