Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lisa32

Jeg har nettopp funnet ut jeg er gravid, og har de vanlige sympromene, trett og litt kvalm. Men det verste er at kjønnsleppene er veldig ømme, føles ut som jeg har syklet maraton. Noen som har erfaring med dette, og vet hvor lenge det vil vare? det er ikke til å holde ut.... Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325043-%C3%B8mme-kj%C3%B8nnslepper-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ArabianStar

Jeg er syv mnd på vei, og har fått litt ømme kjønnslepper nå etter at jeg hadde en sopp-infeksjon.. Hos meg hjalp det å smøre naturell yougurt i skjeden to ganger om dagen.. Nå er det ikke ømt og vondt lengre, men nå klør det..

Hos meg var det direkte VONDT i starten, men det gikk heldigvis over etter ikke så veldig lang tid med naturell yougurt..

• 1 måned senere...
Gjest Fioletta

Jeg er syv mnd på vei, og har fått litt ømme kjønnslepper nå etter at jeg hadde en sopp-infeksjon.. Hos meg hjalp det å smøre naturell yougurt i skjeden to ganger om dagen.. Nå er det ikke ømt og vondt lengre, men nå klør det..

Hos meg var det direkte VONDT i starten, men det gikk heldigvis over etter ikke så veldig lang tid med naturell yougurt..

Hæ? Nå tuller du vel!?

Annonse

• 2 uker senere...

Jøss, aldri hørt om. :o

Da lærte jeg noe nytt i dag også;)

Vel, fikk sikkert ikke sagt helt ordentlig hva jeg mente..;)

Altså, å bruke youghurt i skjeden er for å få bukt med selve soppen. Vet ikke om det hjelper på at man er øm i skjeden i den forstand? Det kan kanskje andre svare på..;)

Men mot sopp hjalp det iallfall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...