Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

12

• Lillemus

10

• AneM1365380603

7

• morsan

5

Hysj! hysj! jeg har ikke lært meg hvordan en får ramme rundt det en vil kommentere. Kan du forklare meg det? *flaut*

Dobbelt-fnutt - på samme tast som * foran og etter det du vil sitere. :o) Klipp + dobbeltfnutt + lim + dobbeltfnutt (anførselstegnet på 2-tasten funker ikke).

Altså:

'' siterer siterer siterer ''

Gjest midia

Dobbelt-fnutt - på samme tast som * foran og etter det du vil sitere. :o) Klipp + dobbeltfnutt + lim + dobbeltfnutt (anførselstegnet på 2-tasten funker ikke).

Altså:

'' siterer siterer siterer ''

''Dobbelt-fnutt - på samme tast som * foran og etter det du vil sitere. :o) Klipp + dobbeltfnutt + lim + dobbeltfnutt (anførselstegnet på 2-tasten funker ikke).''

DETTE ER EN TEST :))

Gjest vingla

Her må jeg virkelig si meg enig! Pannekakerøre med vann høres ikke spesielt godt ut.

Enig. Pannekaker laget av vann har jeg aldri smakt. Forskjellen når jeg lager pannekaker og vaffler, er at i vaffler har jeg mer søtt. Sukker og vaniljesukker. Og eventulet andre rester av meieriprodukter i vaffler.

Annonse

AneM1365380603

Enig. Pannekaker laget av vann har jeg aldri smakt. Forskjellen når jeg lager pannekaker og vaffler, er at i vaffler har jeg mer søtt. Sukker og vaniljesukker. Og eventulet andre rester av meieriprodukter i vaffler.

Ja, sånn er det her også. Vaflene mine er ganske søte, mens pannekakerøra bare har litt sukker. Jeg tror ikke jeg har vaniljesukker i pannekakerøra, men det har vaflene.

*Fikk lyst på begge deler*

Gjest vingla

Jeg har ikke oppskrift, blander bare egg, mel, melk og salt. Har ikke sukker i røra.

Vi bruker enten, blåbærsyltetøy, sukker eller ost+skinke+provencekrydder.

"Vi bruker enten, blåbærsyltetøy, sukker eller ost+skinke+provencekrydder."

Ja det siste er godt, men også godt med soltørket tomat og litt pesto, synes jeg..:)

Onsdag1365380628

''Dobbelt-fnutt - på samme tast som * foran og etter det du vil sitere. :o) Klipp + dobbeltfnutt + lim + dobbeltfnutt (anførselstegnet på 2-tasten funker ikke).''

Ja,ja her funker det ikke...å klippe og lime altså----

Gjest ViViola

Ja,ja her funker det ikke...å klippe og lime altså----

Du må jo kopiere med deg den teksten du skal sitere, da, og sette disse fnuttene foran og bak teksten.

Det fungere for alle, bare man finner den "fnuttetasten". (Hos meg sitter den på samme som *-tasten, men det er ikke sikkert det slik hos alle.)

Annonse

Gjest ViViola

Mange takk, må innrømme at jeg selv er skeptisk til grovmel i pannekaker, smaker sikkert godt, men har liksom på følelsen det er bedre uten.

Men rosa melis, fins det??

Synes ikke man merker forskjell i smak, jeg da, men grove pannekaker metter lenger enn fine.

Rosa melis har jeg også vært borti, så det finnes nok. :-)

Et Vestfoldfenomen, som vel etterhvert har spredt seg til hele Østlandet, er pølse med rekesalat. Også en ganske merkelig kombinasjon, men i det minste er begge deler "saltmat".

Pølse med rekesalat er da vanlig overalt? I alle fall er det ikke uvanlig her i Trøndelag.

Kanskje vanlig nå, ja? Mener skikken spredte seg fra Vestfold for 15-20 år siden (ja tiden går), men jeg kan ta feil! *S*

Kan ikke huske at jeg noen gang har syntes pølser med rekesalat er rart (jeg spiser det ikke selv da), men noe nytt fenomen er det da ikke. Ikke så nytt som 20 år heller vel?

Gjest Elextra

Kan ikke huske at jeg noen gang har syntes pølser med rekesalat er rart (jeg spiser det ikke selv da), men noe nytt fenomen er det da ikke. Ikke så nytt som 20 år heller vel?

Som sagt, jeg kan godt ta feil, men mener dette "oppstod" i Vestfold for en tid tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...