Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

12

• Lillemus

10

• AneM1365380603

7

• morsan

5

Gjest Elextra

Ikke vet jeg, men jeg mener å huske å ha sett det før jeg flyttet fra foreldrehjemmet midt på 80-tallet;-)

åkeiåkeiåkeiåkei! *S*

(nå mener jeg også å huske at dette var nytt da jeg var tenåring, og jeg må mer eller mindre motvillig innrømme at det er en stund siden)

Mange takk, må innrømme at jeg selv er skeptisk til grovmel i pannekaker, smaker sikkert godt, men har liksom på følelsen det er bedre uten.

Men rosa melis, fins det??

Rosa melis med jordbær (?) smak. Beregnet til å ha på kaker/muffins. Jeg har ikke funnet det i Norge, men i Sverige selger de det.

Vil også anbefale å prøve med litt grovere mel. Ikke av helkorn-type, men finmalt, grovt mel. Alle ungene som er på besøk her i huset spiser mengder av pannekaker, og INGEN har reagert. Det eneste jeg har hørt er at jeg lager bedre pannekaker enn hjemme hos dem.

Og da kan jeg servere pannekaker med meget god samvittighet:-)

Rosa melis med jordbær (?) smak. Beregnet til å ha på kaker/muffins. Jeg har ikke funnet det i Norge, men i Sverige selger de det.

Vil også anbefale å prøve med litt grovere mel. Ikke av helkorn-type, men finmalt, grovt mel. Alle ungene som er på besøk her i huset spiser mengder av pannekaker, og INGEN har reagert. Det eneste jeg har hørt er at jeg lager bedre pannekaker enn hjemme hos dem.

Jo, jeg har da sett rosa melis i Norge? På Prix, tror jeg tilogmed?

Annonse

''Rosa melis med jordbær (?) smak. Beregnet til å ha på kaker/muffins. Jeg har ikke funnet det i Norge, men i Sverige selger de det.''

Rosa melis har de hatt på alle dagligvarer (Rema, Ica, Mega - you name it) rundt her i flere år.

''Rosa melis med jordbær (?) smak. Beregnet til å ha på kaker/muffins. Jeg har ikke funnet det i Norge, men i Sverige selger de det.''

Rosa melis har de hatt på alle dagligvarer (Rema, Ica, Mega - you name it) rundt her i flere år.

Har de det? Hvilket merke?

Fikk du mail i går morges?

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236168664' post='4104304]

Har de det? Hvilket merke?

Fikk du mail i går morges?

Jepp - jeg er dog ikke sikker på om lokalen her har rosa melis. Merke? Det vanlige melis-merket sikkert. Jeg aner virkelig ikke merker på melis!

Ja, jeg fikk mailen om alle varpene dine - kjempeartig å gjøre sånne gode handler! :o)

Jepp - jeg er dog ikke sikker på om lokalen her har rosa melis. Merke? Det vanlige melis-merket sikkert. Jeg aner virkelig ikke merker på melis!

Ja, jeg fikk mailen om alle varpene dine - kjempeartig å gjøre sånne gode handler! :o)

Jeg trodde kanskje det var en sånn ala Toro-glasur-pakke, eller noe.

Onsdag1365380628

Du må jo kopiere med deg den teksten du skal sitere, da, og sette disse fnuttene foran og bak teksten.

Det fungere for alle, bare man finner den "fnuttetasten". (Hos meg sitter den på samme som *-tasten, men det er ikke sikkert det slik hos alle.)

*DETTE ER EN TEST :))*

Annonse

Gjest Det er nammenam

Lager røren på "vanlig" vis men kan putte i en dæsj kanel.

Ja, kanel ;)

Hvis du også steker dem i majsolje så blir de ekstra gode. Ikke så lett å få tak i majsolje bare :(

Vi serverer med sukker på, eller syltetøy, da helst blåbær :)

Du må jo kopiere med deg den teksten du skal sitere, da, og sette disse fnuttene foran og bak teksten.

Det fungere for alle, bare man finner den "fnuttetasten". (Hos meg sitter den på samme som *-tasten, men det er ikke sikkert det slik hos alle.)

*Du må jo kopiere med deg den teksten du skal sitere, da, og sette disse fnuttene foran og bak teksten.

Det fungere for alle, bare man finner den "fnuttetasten". (Hos meg sitter den på samme som *-tasten, men det er ikke sikkert det slik hos alle.)*

Dette er også en test

he he he, det der fikk jeg ikke til, er det pc dere bruker de hattifnattene på eller?

Onsdag1365380628

*Du må jo kopiere med deg den teksten du skal sitere, da, og sette disse fnuttene foran og bak teksten.

Det fungere for alle, bare man finner den "fnuttetasten". (Hos meg sitter den på samme som *-tasten, men det er ikke sikkert det slik hos alle.)*

Dette er også en test

*DETTE ER EN TEST :))*

Får det ikke til !!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...