Gå til innhold

tennisalbu/senebetennelse..

Anbefalte innlegg

Gjest misina

Heisann..var nettopp hos ny fastlege, og føler at jeg ikke fikk svar, skrive derfor her. Jeg har tidliger tennisalbue, hvor jeg over lenger periode har vært bra. Nå har den dukke opp igjen, og jeg har også fått vondt i skulderen og i pekefingeren. P.fingeren blir stiv når det er kaldt, og kan "knekkes i leddet" for at smerten gir seg..den intense smerten har gitt seg, men bevegligheten i skulderen er noe stiv..kan strekke hånde siden lenge opp til skulderlengde, ikke lenger før det blir motstand. Pluss at jeg har vondt i albuleddet. Jeg har fått tips om salve, massasjon og øvelser av min tidligere kiop..Men stemmer det at akuttsenebetennelse ikke kan påvises på blodprøver, og hvor lenge går man til det blir kronisk, og som da kan vises på mr, jf. fastlegen. fikk anbafalt trening, og smertestillende...sistnevnet er uaktuelt over lengere tid. Jeg svømmer og trenger yoga/chigong. Min mor har leddgikt og uføre pga. av gikten. Ønsker ikke å havne i samme situasjon. Kan det påvises om man er disponent for gikt på boldprøver??.. Har du noen tips om å bli bra på lang sikt??.. Takk:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325110-tennisalbusenebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...