Gå til innhold

Kul på kinnet som vokser.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest minnah

Alle rasktvoksende kuler bør sjekkes. Obs dersom den sitter fast i underliggende vev, og dersom det blir sårdannelse på. Er den "løs" og kun sitter i huden, er det nok ingen fare, men at den bare trenger å bli stukket hull på.

Men jeg ville ikke stukket hull selv, like greit å få sjekket det hos legen.

janped1365381081

Alle rasktvoksende kuler bør sjekkes. Obs dersom den sitter fast i underliggende vev, og dersom det blir sårdannelse på. Er den "løs" og kun sitter i huden, er det nok ingen fare, men at den bare trenger å bli stukket hull på.

Men jeg ville ikke stukket hull selv, like greit å få sjekket det hos legen.

Takk til minnah.

Kulen er i underliggende vev. Skal få den undersøkt. Jeg har hatt Non Hodkins Lymfom for noen år siden. Derfor liker jeg ikke slike kuler som dukker opp. Jeg var bare litt usikker på om det gikk an å se forskjell på en hoven lymfekjertel og en talgkjertel.

Gjest minnah

Takk til minnah.

Kulen er i underliggende vev. Skal få den undersøkt. Jeg har hatt Non Hodkins Lymfom for noen år siden. Derfor liker jeg ikke slike kuler som dukker opp. Jeg var bare litt usikker på om det gikk an å se forskjell på en hoven lymfekjertel og en talgkjertel.

I prinsippet vet jeg ikke om man enkelt kan se forskjell, men har ikke hørt om slike store lymfekjertler i fjeset. Godt at det skal sjekkes da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...