Gå til innhold

Katten min har fått en kul på magen

Anbefalte innlegg

Gjest Ebba3456

Jeg er så bekymret for katten min. For et par dager siden oppdaget jeg en kul på magen til min 9 år gamle hunnkatt.

Jeg skal ta henne til dyrlegen, men inntill jeg får undersøkt dette lurer jeg på om det er noen der ute som har greie på slike ting.

Kulen er helt myk og rund, stor som en fem krone og flyter utover når hun ligger på ryggen. På meg virker det som om den er fylt med veske.

Er ikke kreftsvulster harde da?

Jeg er veldig bekymret for dette, katten min tåler nemlig ikke narkose, og jeg har nesten mistet henne tidligere på operasjonsbordet.

Fortsetter under...

Det kan like godt være en kul med betennelse etter bitt fra andre katter.

Bit fra andre katter er jo de som er farligest for katter, pga måten sårene blir "lukket" på når de får bit.

men ta en tur til dyrlege og få behandlet katten, så går det nok bra.

Huff, det er ikke noe hyggelig å være bekymret for katten sin. Jeg vil vel ikke påstå at jeg har så mye greie på det, men da min katt fikk kreft i tarmen, så sa veterinæren at kulene var harde.

Bruker katten din p-piller? Ligger kulen i forbindelse med juret? Siden den er så myk og flyter utover,så kan det kanskje tyde på at kulen er fylt av veske, og da er det vel muligens en cyste av noe slag?

Høres ut som den fettkulen hunden min har på brystet. Dyrlegen har tatt biopsi for sikkerhets skyld, og hun sier den er helt ufarlig. Vi var også litt stresset inntil dyrlegen hadde sett på kulen, men ble raskt beroliget av henne. Håper det tilsvarende vil vise seg å være tilfellet når dyrlegen har fått sett på katten din.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...