Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 som har vært under attføring i 2 år. dette pga Psykisk problemer.

Jeg var ferdig m attføringen 31/12-2000.

Etter det har jeg jobbet i vikar byrå,hatt forskjellige jobber,men ingen ting blir fast.Derfor begynner jeg å bli veldig deprimert da jeg sjelden har penger til mere enn husleie og strøm,og at jeg ikke vet når/om jeg finner meg fast jobb.

Jeg er nå i et vikariat som varer ut 10/8-01.Her har jeg ikke fått noen faste arbeids oppgaver slik at det er vanskelig for meg å si nei.

Dette har ført til at jeg har fått alt for mye å gjøre på jobben,og er blitt helt utbrent.Jeg gruer meg til å gå på jobb og forsover meg ofte. Jeg er en person som pleier å ta jobben min seriøst,og være der før jeg begynner. Utad så virker jeg som en oppegående jente,så det er vanskelig for folk, også leger å "tro" på meg føler jeg.

Jeg må snart flytte fra leiligheten min pga at jeg ikke har råd til å bo der osv.

Jeg skulle gjerne komme tilbake på attføring å få tatt litt mere utdannelse slik at jeg kan satse på bedre jobber.Jeg har ikke noen serlig erfaring fra arbeidsliver da jeg har vært hjemmeværende alenemor til 2000. Hvordan kan jeg få tilbake attføringen min,og få noen til å tro meg eller hjelpe meg? Har ikke tjent nok penger i fjor til å få sykepenger. Vennlig hilsen Kriztine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32520-attf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...