Gjest Thea18 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er ei jente på 18 år, med mistanker om graviditet. Jeg går på Cerazette, og det har gjort at jeg ikke har hatt menstruasjon på 8 måneder, som er en bivirkning, men har hatt litt blødninger nå og da.. Men for en uke siden begynte jeg å bli kvalm, når som helst i døgnet, og øm i magen. Har blitt lettere svimmel den siste uka og føler meg stort sett uvel. Så jeg lurer på om sjansen er stor for at jeg er gravid når jeg tar cerazette daglig, men ikke alltid til samme tidspunkt. har lest litt om tidlige symptomer på graviditet og kjenner meg igjen i mange av dem, men kan dette kun være tilfeldig? Det letteste er jo selvfølgelig å ta en test, men er det for tidlig? jeg vet ikke lenger når jeg skulle hatt mensen, siden jeg ikke har hatt den på 8 måneder. så jeg er veldig usikker her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325244-gravid-ved-bruk-av-cerazette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.