Gå til innhold

lurte CB meg?

Gjest gravid i følge ClearBlue?

Anbefalte innlegg

Gjest gravid i følge ClearBlue?

Jeg føler jeg har mistet mange av symptomene mine de siste dagene. CB digitaltest viste positiv for litt over ei uke siden. Jeg tok kun en, burde jeg ha tatt flere for å være sikker på at det ikke var noe feil?

Jeg har magesmerter, men det kan jo være hva som helst, selv om det ligner på menssmerter. Men brystene er ikke ømme lengre. Og etter min beregning skal jeg være en måned på vei (hvis jeg er gravid da).

Blir redd for at jeg går rundt og tror jeg er gravid uten å være det. Reiser på ferie i morgen i to uker og det er kjipt å ikke få noe sikkert svar innen da:-(

Er jeg dum som ikke har tatt blodprøve hos legen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325308-lurte-cb-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnah

Symptomene kan komme og gå, det er helt vanlig. Ellers er det ikke gøy å være så kort tid på vei, man føler man ikke vet noenting, kjenner veldig godt til det! :-/

En positiv test viser riktig resultat - du er definitivt gravid. I verste fall kan det ende i en abort, men så lenge du ikke blør (mer enn en mens) skal det ikke være grunn til bekymring.

Jeg tok tidlig ultralyd (7-8 uker på vei) i begge mine svangerskap, fordi jeg var nødt til å få bekreftet at det var noe på gang... Men man blir bare brolget for en kort stund, det å bli gravid og få barn er bare starten på et liv med en endeløs rekke bekymringer.. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325308-lurte-cb-meg/#findComment-2708136
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...