Gå til innhold

Hva gjør dere som er helt alene?

Anbefalte innlegg

Gjest Afrodita

Inspirert av tråden om 'alenemødre' så har jeg lyst å vite om det er noen som har alt av tid de trenger for seg selv og ikke vet hva de skal gjøre alene. Hva gjøre dere når barna er ut av redet og klarer seg selv? Når ekteskap er en historie langt tilbake og kjærester ikke står i kø ved døra? Når dere først og fremst venter på barnebarn for å få tilgang med livet igjen, men ingen vet om barnebarna noen sinne melder sin ankomst?

Dette er litt ironisk, men jeg er spent på om jeg får svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325347-hva-gj%C3%B8r-dere-som-er-helt-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest få litt mer fres på forumet

De som er helt alene kjeder seg til døde, er inaktive og fyller tiden med bingo og luften med røyk. Det er jo ingen i hele verden som klarer å sette den ene foten foran den andre uten barn, barnebarn eller partner...

*oppgitt ironisk*

Gjest Afrodita

De som er helt alene kjeder seg til døde, er inaktive og fyller tiden med bingo og luften med røyk. Det er jo ingen i hele verden som klarer å sette den ene foten foran den andre uten barn, barnebarn eller partner...

*oppgitt ironisk*

Bingo har jeg aldri vært med på, og jeg røyker ikke så hva gjør jeg da?

Gjest Trenger tips til....

*oppgitt ironisk*

Huffda, det høres jo litt leit ut det ja

Gjest Trenger tips til....

*oppgitt ironisk*

Huffda, det høres jo litt leit ut det ja

Gjest Afrodita

*oppgitt ironisk*

Siden jeg bare har barn som oppholder seg milesvis vekk, og ikke barnebarn eller partner så er jeg nødt til å legge meg så tidlig som kl. halv ti på en lørdagskveld. Det er tragisk siden det ligger en haug med blader og bøker på soverommet og venter på meg, og jeg risikerer å våkne tidlig søndags morgen for å drikke kaffe og lese aviser.

God natt.

Annonse

Gjest togli

Sitter på data'n, så klart ;)

Selv elsker jeg fredag og lørdag kveld! Ungene sover i sengene og gubben sovner som regel i sofaen. Jeg har huset helt for meg selv og kan sitte ved PC'n så lenge jeg vil. Deilig :)

Gjest kista er klar

*oppgitt ironisk*

Eller blir med i Charterfeber

Gjest Trenger tips til

Da legger du ut tråder og spør om hvor det har blitt av deg selv.

Noen gjør det også har jeg skjønt, men de har nok ekstra store fritidsproblemer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...