Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest utenpå

Mannen min og jeg prøver å forbedre forholdet. Han har fått lunkne følelser for meg. Han sier at når vi er på ferie og langhelger sammen, får han tilbake de gode følesene. Selv om alt er mer avslappet under en ferie, og vi også opplever mye nytt, vet jeg at jeg er ikke stort annerledes enn hjemme i hverdagen. For meg er det både merkelig og frustrerende å vite at han nesten "skrur" av og på følelsene alt etter hvor vi er. Vi gjør artige ting sammen ellers, går på kafè, drar på kino, snakker mye sammen. Men han har ikke fått følelsene tilbake. Så da får jeg vel vente til vi drar på ferie igjen. Det er fortvilende og forvirrende å ha det slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325351-gode-f%C3%B8lelser-n%C3%A5r-det-er-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest utenpå

Fortvilende ja, men hvorfor vil du ha det slik? Det må da slite noe enormt, vil du ha det sånn resten av livet?

Vi har vært gift i 17 år og da bryter man ikke over tvert uten å ha forsøkt å redde forholdet. Vi er begge svært glade i hverandre, men han mistet lidenskapen for et år tilbake. Han får altså de rette følelsene for meg når vi har ferie. Det er dette jeg synes er rart.

Gjest sjøstjerna

Vi har vært gift i 17 år og da bryter man ikke over tvert uten å ha forsøkt å redde forholdet. Vi er begge svært glade i hverandre, men han mistet lidenskapen for et år tilbake. Han får altså de rette følelsene for meg når vi har ferie. Det er dette jeg synes er rart.

Kanskje det er fordi dere kommer bort fra hverdagen? At dere får tid til å dyrke tid i lag- sammen?

I hverdagen så faller dere kanskje inn i mer kjedelige rutiner?

Signerer sjøstjernas innlegg.

Gjest utenpå

Kanskje det er fordi dere kommer bort fra hverdagen? At dere får tid til å dyrke tid i lag- sammen?

I hverdagen så faller dere kanskje inn i mer kjedelige rutiner?

Når vi er på ferie er alltid ungene med, så vi har ingen stunder alene. Vi har begynt å gjøre en rekke artige ting sammen i det daglige. Det har nok hjulpet en del. Men ennå er det nok en stund igjen før vi har kjæreste-følelser for hverandre igjen.

Annonse

srp1365380487

Han mistet godfølelsen for et år siden - og den kommer tilbake nå det er ferie....si meg, er det noe han ikke forteller deg her? Hva skjedde for et år siden som gjorde utslaget? Og hva er det liksom slags magi som oppstår igjen når dere kommer bort på ferie?

Her ligger mange hunder begravet...

eemmiilliiee

Når vi er på ferie er alltid ungene med, så vi har ingen stunder alene. Vi har begynt å gjøre en rekke artige ting sammen i det daglige. Det har nok hjulpet en del. Men ennå er det nok en stund igjen før vi har kjæreste-følelser for hverandre igjen.

Har man kjæreste-følelser for hverandre i hverdagen etter 17 års ekteskap?

Jeg bare lurer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...